اجتماع بزرگ «فرزندان حاج قاسم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:اجتماع بزرگ با عنوان فرزندان حاج قاسم با حضور پرشور فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حجت دبیقی» امروز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و مقاومت، حماسه ۹ دی ماه و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد:آئین نمادین آغازین این طرح روز پنجشنبه هفتم دیماه ساعت هشت صبح همزمان با سراسر کشور در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار می شود.

وی با تشریح مهمترین برنامه های دهه بصیرت و ولایت در مدارس استان گفت: برپایی ایستگاه هنری و نقاشی با موضوع بصیرت و یاد حاج قاسم در مدارس، اجرای پویش املا و انشا نویسی ویژه دانش آموزان ابتدایی و اجرای شب شعر دانش آموزی از مهمترین این برنامه ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: پویش بزرگ عمو قاسم شامل آثار متنوع در زمینه دلنوشته، نقاشی، خطاطی، عکس نوشته، کلیپ کوتاه از بازخوانی جملات سردار دل ها و مسابقه کتابخوانی که در بخش رویداد پیام رسان شاد قرار داده شده از دیگر برنامه های این دهه است.

وی ادامه داد:همچنین نواختن زنگ مقاومت و ایستادگی در مدارس، برگزاری یادواره ها و یادمان ها، اختصاص برنامه های آغازین مدارس به معرفی ابعاد گوناگون شخصیت سردار سلیمانی و اجرای برنامه های خلاقانه و مختلف فرهنگی هنری را از برنامه های دهه بصیرت و مقاومت برشمرد.

دبیقی افزود:همچنین میثاق نامه دانش آموزی با عنوان (من قاسم سلیمانیم) در زمینه تجدید پیمان با آرمان های شهید سلیمانی، نواختن زنگ مقاومت و ایستادگی در مدارس در این دهه در مدارس استان اجرا می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:دشمنان انقلاب به شدت به دنبال کمرنگ کردن روحیه حماسی و شهادت طلبی فرزندان این آب و خاک بوده و تلاش بسیاری کرده‌اند تا یاد و نام حاج قاسم در دل نوجوانان و جوانان به فراموشی سپرده شود.

دبیقی با اشاره به رشادت‌ها و خدمات بسیار ارزنده شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمندگان جبهه مقاومت گفت: به منظور ارج نهادن به این خدمات و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دانش آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی در مدارس سراسر استان با حضور حماسی خود یاد و خاطره آن بزرگ مرد انقلاب و دفاع مقدس را گرامی خواهند داشت.

کد خبر 1740868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha