فتنه ۸۸ انقلابی رنگی و مخملی که به بهانه تقلب در انتخابات شکل گرفت

حجت الاسلام میثم تارم گفت: استکبار جهانی با کمک عناصر داخلی خود، فتنه ۸۸ را به بهانه تقلب در انتخابات به راه انداخت، فتنه ای که یک انقلاب رنگی و مخملی به تمام معنا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، جلسه هم اندیشی و هم افزایی بزرگداشت ۹ دی در دفتر امام جمعه جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام میثم تارم در این جلسه، ۹ دی را نقطه عطف و مهمی در تاریخ انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: این روز در حقیقت حماسه ای کم نظیر در انقلاب اسلامی ما بود.

امام جمعه جیرفت افزود: استکبار جهانی با کمک عناصر داخلی خود، فتنه ۸۸ را به بهانه تقلب در انتخابات به راه انداخت، فتنه ای که یک انقلاب رنگی و مخملی به تمام معنا بود.

وی بیان کرد: اگر فتنه ای همچون فتنه ۸۸ در هر کشوری اتفاق افتاده بود قطعا باعث سرنگونی آن حکومت می شد چنانچه در کشورهای شرقی شاهد بودیم.

حجت الاسلام تارم خاطرنشان کرد: در کشور ما به برکت حماسه ۹ دی، حماسه ای مردمی که به تعبیر مقام معظم رهبری قابل مقایسه با اصل انقلاب اسلامی و راهپیمایی های ۲۲ بهمن ماه است، این فتنه خنثی شد.

امام جمعه جیرفت تصریح کرد: با هدایت ها و مدیریت بی نظیر مقام معظم رهبری که در بحران ها و فتنه ها با درایت خاص و منحصر به فردشان، رهبری و مدیریت می کنند و با حضور مردم، دشمن در فتنه ۸۸ شکست خورد.

وی با بیان اینکه فتنه گران چند ماه در مملکت ما مانور و نمایش می دادند، اظهار کرد: فتنه گران به همه مقدسات و حتی به امام حسین (ع)، به مجالس عزاداری آن حضرت و به قرآن کریم توهین کردند و به هیچ چیز رحم  نکردند و خطوط قرمز برای آنها بی معنا بود.

حجت الاسلام تارم عنوان کرد: با حماسه ۹ دی ماه این فتنه ریشه آن خشکیده شد و بعد از آن شاهد بودیم که این فتنه نتوانست قد علم کند و کمر فتنه شکست.

وی تاکید کرد: جا دارد هر ساله از حماسه آفرینان ۹ دی  که ملت سرافراز ایران اسلامی هستند، تجلیل کنیم.

حجت الاسلام تارم با اشاره به این که در آستانه میلاد خجسته و فرخنده حضرت زهرا (س)، روز زن، مادر میلاد امام خمینی (ره) هستیم، ابراز کرد: می طلبد در هفته گرامیداشت مقام مادر و زن، ضمن تجلیل از مقام آنها، ویژه برنامه هایی نیز در سطح شهرستان برگزار شود.

امام جمعه جیرفت با بیان اینکه در آستانه سالگرد شهادت شهید سلیمانی قرار داریم، اضافه کرد: باید در برنامه های دهه مقاومت، یادواره های شهدا به موضوع غزه نیز پرداخته شود و جنایات رژیم صهیونسیتی در نسل کشی مردم غزه را محکوم کرد.

وی گفت: همچنین در جشن میلاد حضرت زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن نیز به موضوع مظلومیت مردم غزه پرداخته شود.

کد خبر 1740871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha