پرداخت ۴۵ میلیارد تومان مستمری به مددجویان شهرستان قائم شهر 

یعقوبی گفت:۴۵میلیارد  تومان مستمری در۹ ماهه سالجاری به حساب ۵۴۷۹ خانواده تحت پوشش کمیته امداد قائم شهر واریز شد.

 جمال یعقوبی- رئیس کمیته امداد شهرستان قائم شهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، با بیان اینکه بخشی از ماموریت های این نهاد حمایتی با همراهی خیرین و حامیان نیک اندیش ایتام و محسنین محقق می شود، اظهار کرد:کمیته امداد یک نهاد امدادرسان موقت برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که درصورت توانایی انجام کار پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی آن‌ها را از چرخه حمایت خارج می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در۹ ماهه سالجاری به ۵هزار و ۴۷۹ خانواده مددجوی قائم شهری، مستمری پرداخت‌شد، گفت: طی این مدت ۴۵میلیارد تومان مستمری به حساب خانواده ها واریز ‌شده است.

یعقوبی افزود: درسال۱۴۰۲باعنایت ویژه دولت سیزدهم مستمری ماهیانه مددجویان کمیته امداد ۳۰ درصدافزایش یافته که این مستمری پرداختی در راستای رفع بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌ شود.

وی یادآورشد: در کنار پرداخت مستمری ماهانه خدمات حمایتی دیگری مانند: برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک‌هزینه، تأمین جهیزیهٔ نوعروسان نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی، اخذ رایگان انشعابات آب، گاز و برق به مددجویان و... ارائه می‌شود.

کد خبر 1740884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha