جنایات جدید اشغالگران در حق مردم غزه

در هشتاد و یکمین روز حمله صهیونیست ها به غزه، جنایات جدید این رژیم مبنی بر مثله کردن و اعدام کردن آشکار می‌شود و تعداد کشته ها نیز در حال افزایش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه برای هشتاد و یکمین روز متوالی همچنان ادامه دارد.

از ابتدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون  ۲۰ هزار و ۶۷۴ فلسطینی از جمله بیش از هشت هزار و ۲۰۰  کودک و ۶ هزار و ۲۰۰ زن شهید شده اند و تعداد مجروحان به ۵۴ هزار و ۵۳۶ نفر رسیده است که ۷۰ درصد قربانیان را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

در ادامه تجاوزات صهیونیست‌ها، اکثر بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی به دلیل بمباران یا تمام شدن سوخت از کار افتاده‌اند و بخش بهداشت و درمان غزه به دلیل جلوگیری عمدی  از ورود کمک های پزشکی به نوار غزه از سقوط کامل رنج می‌برد.

با گذشت زمان و عقب نشینی نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی از تعدادی از مناطق غزه، جنایات انجام شده فاش می‌شود.

بر اساس گزارش‌ها، اجساد زیادی را با خونسردی اعدام کرده‌اند، علاوه بر این تانک‌ها بر روی آنها می روند و اجساد بسیاری را زیر زنجیر خود له کرده‌اند.

از سوی دیگر، آمار اعلام شده از سوی اشغالگران حاکی از کشته شدن ۴۹۱ افسر و سرباز از زمان عملیات طوفان الاقصی است، این در حالی است که اشغالگران طی سه روز گذشته کشته شدن ۱۹ سرباز را به ثبت رسانده اند که بر اثر تشدید حملات مقاومت فلسطین به هلاکت رسیده‌اند. روزنامه های عبری نیز آن را روزهای سیاه توصیف کرده‌اند.

کد خبر 1740900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha