۴۳۸ برنامه در کتابخانه های خراسان جنوبی اجرا می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی گفت: جهت بزرگداشت دهه مقاومت و بصیرت و یاد و خاطر شهید سردار قاسم سلیمانی، ۴۳۸ برنامه فرهنگی و هنری در ۷۳ کتابخانه خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

محمود حاجی-مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: طی دهه مقاومت و بصیرت مقرر شده است که برنامه های فرهنگی و هنری مختلفی در کتابخانه های خراسان جنوبی برگزار شود.

وی در ادامه بیان کرد: جهت بزرگداشت دهه مقاومت و بصیرت و یاد و خاطر شهید سردار قاسم سلیمانی، ۴۳۸ برنامه فرهنگی و هنری در ۷۳ کتابخانه خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

حاجی ادامه داد: از جمله برنامه های دهه مقاومت و بصیرت می توان به برگزاری نشست کتابخوان، معرفی کتاب، قصه گویی، برپایی نمایشگاه کتاب در تمام کتابخانه های عمومی استان اشاره کرد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای برنامه های خلاقانه طی دهه مقاومت و بصیرت در دستور کار برخی از کتابخانه های استان قرار دارد، افزود: هر کتابخانه به تناسب جمعیت و مراجعه کنندگان برنامه خاص خود را خواهد داشت از جمله می توان به طرح سفیر کتاب اشاره کرد.

وی در پایان بیان کرد: بحث اجرای مسابقه نقاشی با موضوع دهه مقاومت و بصیرت و سالروز شهادت سردار دل ها ویژه نوجوانان و کودکان نیز در دستور کار کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی قرار دارد.

کد خبر 1740907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha