کتاب نقش جویبار در دفاع مقدس تدوین می شود

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه شهرستان جویبار با تقدیم بیش از ۳۰۰ شهید، بیش از ۸۰۰ جانباز، سه هزار رزمنده و ۵۳ آزاده، دین خود را به اسلام، انقلاب و نظام ادا کرده است، گفت: کتاب نقش جویبار در دفاع مقدس تدوین می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی-مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مازندران در حاشیه بازدید از مجتمع فرهنگی شورکا جویبار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز اسران اسلامی و شهدای مظلوم غره و اعلام انزجار از جنایات اسرائیل با بیان اینکه رزمندگان اسلام از شهرستان جویبار نیز در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند، اظهار کرد: فعالیت های فرهنگی جوانان این شهرستان در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز شایسته تحسین است.

وی با بیان اینکه حضور ائمه جمعه در جمع رزمندگان در جبهه های دفاع مقدس روحیه مجاهدت را در بین رزمندگان افزایش می داد، گفت: امروز نیز ائمه جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهرستان ها درصدد افزایش روحیه انقلابی و جهادی بین نسل نو هستند.

سرهنگ پاسدار سلامی به منویات رهبری برلزوم افزایش برگزاری محافل خاطره گویی از دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تحقق این منویات معظم به زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت ختم خواهد شد.

وی به تفاهم نامه با اداره کل آموزش و پرورش مازندران برای بازدید دانش آموزان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس مازندران اشاره کردو افزود: معارف دفاع مقدس به عنوان ۲واحد درسی در دانشگاه های استان درحال تدریس است.

سرهنگ پاسدار سلامی خواستار برنامه ریزی برای بازدید دانش آموزان شهرستان جویبار از پارک موزه دفاع مقدس شد و گفت: همچنین باید خاطرات رزمندگان دفاع مقدس شهرستان جویبار جمع آوری و بازنشر داده شود.

وی از امام جمعه شهرستان به عنوان پشتوانه اصلی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت یاد کرد وافزود: امید است باقوت و همراهی امام جمعه جویبار شاهد توسعه مسیر مقاومت در این شهرستان باشیم.

سرهنگ پاسدار سلامی به چهارمین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: استقامت مردم غزه یک نمونه از استقامت اسلامی برگزفته از تفکر سردار سلیمانی است که امید می رود به نابودی رژیم صهیونیستی بیانجامد.

وی به حماسه مردمی ۹دی اشاره کرد و خواستار تبیین اهداف دشمن در فتنه ۸۸ و نقش مردم در خنثی شدن این فتنه از تریبون نمازجمعه شد.

به گزارش شبستان، شهرستان جویبار  با تقدیم بیش از ۳۰۰ شهید، بیش از ۸۰۰ جانباز، سه هزار رزمنده و ۵۳ آزاده، دین خود را به اسلام، انقلاب و نظام ادا کرده است.

کد خبر 1740913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha