بالاترین امربه معروف خدمت به مردم است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بالاترین امربه معروف خدمتگذاری به مردم است، گفت: مسئولان در هر جایگاه و مقامی که قرار دارند باید در خدمت به مردم نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(۵ دی)، با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر در قرآن اظهارداشت: ۲۰ آیه در قرآن در خصوص اهمیت امربه معروف و نهی از منکر نام برده شده است و مصادیق فراوانی نیز در رابطه با امربه معروف و نهی از منکر وجود دارد.  

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: انتظار می رود در این حوزه اقدامات ایجابی با هم افزایی، همدلی و همراهی استمرار پیدا کند و اقدامات سلبی براساس قانون صورت گیرد.

وی اظهارکرد: همه دستگاه ها در باب امربه معروف و نهی از منکر در بخش دولتی و آرمان ها و ارزش های اسلامی به صورت عموم و خاص با توجه به آیین نامه هایی که دارند، باید در راستای پایبندی و عملیاتی شدن ارزش های دینی و اسلامی از جمله حجاب اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه بالاترین امربه معروف خدمت به مردم است، گفت: این اقدام باید با محوریت عدالت، نفی تبعیض، نفی توصیه های فراقانونی انجام شود.

وی خدمت به مردم را عبادت خواند و اظهارکرد: خدمت به مردم فرصتی برای رفع مشکلات مردم و جامعه بوده و از این فرصت باید به خوبی استفاده شود.  

کد خبر 1740937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha