مطالبه‌گری از مسئولین همان بحث امربه معروف و نهی از منکر است

یاوری با بیان اینکه مطالبه گری از مسئولین همان بحث امربه معروف و نهی از منکر است، گفت: گروه های مطالبه گر باید ذیل ستاد امربه معروف آموزش های لازم را ببینند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد،   احسان یاوری، امروز(۵ دی)، در سومین جلسه ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اینکه موضوع مطالبه گری موضوعی پر بحث است، اظهارداشت: در راستای گشت ارشاد باید گفت که با توجه به اینکه لازم ست همگرایی و هم افزایی اتفاق بیفتد، همه این اتفاقات باید ذیل مجموعه ستاد امربه معروف و نهی از منکر صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: توجه به جایگاه و شانیت و شناسنامه دار بودن مجموعه امربه معروف ونهی از منکر، این مجموعه اجازه نخواهد داد مطالبه گری از دایره اخلاق و قانون خارج شود.

وی با بیان اینکه فریضه امربه معروف و نهی از منکر محدود در یک حوزه خاص نشود، عنوان کرد: ستاد امربه معروف و نهی از منکر بای دچترش را باز کند و گروه های مطالبه گر ذیل این ستاد آموزش ببینند.

یاوری بیان کرد: برای اینکه حجاب و اخلاق مردم درست شود باید گشت ارشاد و ترک فعل هایی که از سوی مسئولین اتفاق می افتد مطالبه گری شود و ذیل ستاد امربه معروف و نهی از منکر ساماندهی شوند و گروه های مطالبه گر ذیل این مجموعه اقدام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: امربه معروف و نهی از منکر برای همه عرصه ها است و باید دایره آن همه حوزه ها را در بر بگیرد.

کد خبر 1740944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha