حماسه ۹دی باشعار «بازخوانی فتنه های آمریکایی و صهیونیستی» در مازندران تبیین می شود

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه برنامه های بزرگداشت حماسه ۹دی با شعار «بازخوانی فتنه های آمریکایی و صهیونیستی» در مازندران برگزار می شود، گفت: بیش از ۸۰۰ برنامه در هفته بصیرت، مقاومت و زن در این استان برگزار میشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام علی اصغر اصغری ولوجایی-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران در هشتادوپنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان که به میزبانی نماینده ولی فقیه درمازندران با محوریت بزرگداشت حماسه مردمی ۹دی و تقویت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در این خطه ازشمال کشور برگزار شد، به هوش سیاسی و بصیرت ملت ایران در تحقق حماسه ۹دی اشاره و اظهار کرد: شورای هماهنگی نیز در راستای نشاط اجتماعی است.

وی با بیان اینکه «بازخوانی فتنه های آمریکایی و صهیونیستی» شعار بزرگداشت حماسه ۹دی امسال اعلام شده، افزود: استفاده حداکثری از فضای حقیقی و مجازی برای تبیین و ترویج ابعاد حماسه مردمی ۹دی ضرورت دارد.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه بیش از ۸۰۰برنامه برای بزرگداشت دهه بصرت، مقاومت و هفته زن در مازندران برگزار می شود، گفت: این برنامه های از حماسه ۹دی آغاز و در ایام سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا(س) ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فریضه قطعی، فوری  و حتمی جهاد تبیین باید مورد توجه همگان باشد، ادامه داد: با توجه به انتخابات پیش رو باید جهاد تبیین بیش از پیش مورد توجه باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران برلزوم بهره گیری از ظرفیت مردم برای بزرگداشت حماسه ۹دی تاکید کرد و گفت: بهره گیری از حوزه تبلیغات، رسانه ای و مجازی برای بزرگداشت حماسه ۹دی و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز مورد توجه است.  

وی برلزوم شناسی دشمن و معرفی به نسل نو تاکید کرد و خاطرنشان شد: برنامه محوری ۹دی در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار میشود.

حجت الاسلام اصغری ولوجایی با بیان اینکه مشارکت مردم در عرصه های مختلف به ویژه انتخابات ۱۱اسفند باید مباحث مورد بحث در نشست های تبیینی باشد، گفت: حجت الاسلام سعدی، عضومجلس خبرگان رهبری و رئیس دانشگاه امام صادق(ع) بعنوان سخنران برنامه گرامیداشت حماسه ۹دی در سپاه کربلا دعوت دارند.

کد خبر 1740948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha