کرسی‌های تلاوت قرآن در مساجد آستارا برگزار می‌شود

حسینی گفت: کرسی‌های تلاوت قرآن با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در مساجد شهری و روستایی بندر آستارا برگزار می‌شود.

سید اصغر حسینی با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: کرسی‌های تلاوت قرآن با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی هر هفته در یکی از مساجد شهرستان آستارا برگزار می‌شود.

مدیر موسسه دارالقرآن المهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه کرسی‌های تلاوت قرآن چهارشنبه‌های هر هفته به میزبانی یکی از مساجد شهری و روستایی برگزار می‌شود، افزود: در کرسی‌های تلاوت قرآن که با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود قاریان برجسته شهرستان به تلاوت آیات کلام‌الله مجید می‌پردازند.

وی ایجاد انس عمومی با قرآن کریم و ترویج فرهنگ قرآن‌خوانی و استماع قرائت قرآن کریم را از دیگر اهداف برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن کریم دانست و تصریح‌کرد: برگزاری اینگونه برنامه‌ها موجب آرامش روحی فرد شده و آشنایی افراد جامعه به ویژه جوانان با مفاهیم و آموزه‌های این کتاب عظیم ضامن سلامت جامعه است.

حسینی با اشاره به اینکه کرسی‌های تلاوت قرآن کریم  از سال ۱۴۰۰ در شهرستان آستارا آغاز شده و با استقبال خوب مردم نیز روبرو شده است، گفت: صد و دومین کرسی تلاوت شهرستان آستارا با حضور قاریان ممتاز در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهر آستارا برگزار می‌شود.

مدیر موسسه دارالقرآن المهدی(عج) بندر آستارا با بیان‌اینکه برنامه این هفته ساعت ۱۷:۳۰ عصر روز(چهارشنبه، ۶ دی) برگزار خواهد شد، افزود: در برنامه این هفته سید عادل شبیبی، محرم فیضی، سید اصغر حسینی، هادی دارایی، سینا هنری و امید چالاک به تلاوت آیات قرآن می‌پردازند.

حسینی خاطرنشان‌کرد: شرکت برای عموم خواهران و برادران در کرسی تلاوت قرآن آزاد است و در پایان برنامه نیز به شرکت کنندگان جوایزی اهداء می‌شود.

کد خبر 1740963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha