مراسم عزاداری وفات حضرت ام‌البنین(س) در آستارا برگزار می‌شود

مجیدی گفت: مراسم عزاداری وفات حضرت ام‌البنین(س) به همت کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) در مسجد جامع بندر آستارا برگزار می‌شود.

میلاد مجیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا با تسلیت فرا رسیدن سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)،اظهارکرد: به مناسبت وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا ویژه برنامه‌ای به همین مناسبت در آستارا برگزار می‌شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) مسجد جامع بندر آستارا با بیان‌اینکه این مراسم ویژه خواهران است، افزود: از عموم عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) دعوت می‌شود در این مراسم حضور گسترده داشته باشند.

وی به زمان و مکان برگزاری این ویژه برنامه در  بندر آستارا اشاره کرد و گفت: این مراسم معنوی راس ساعت ۱۵:۳۰ بعد از ظهر روز(چهارشنبه، ۶ دی) در مسجد جامع برگزار می‌شود.

مجیدی با اشاره به اینکه موسی شهابیان مجری و حجت‌الاسلام نوروزشناس سخنران مراسم است، ادامه داد: سینا هنری قاری و مصطفی سجودی نیز مداح مراسم است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) مسجد جامع بندر آستارا تجلیل از مادر شهید و قرعه‌کشی سفر زیارتی به مشهد مقدس را از دیگر بخش‌های مراسم سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)  و روز تکریم مادران و همسران شهدا در این شهرستان عنوان کرد و گفت: این مراسم به همت پایگاه مقاومت حضرت ام‌البنین(س) خواهران، امام جماعت، هیئت امنای مسجد جامع و پایگاه مقاومت شهید نقیب‌زاده برادارن و کانون فرهنگی و هنری حضرت قائم(عج) آستارا برگزار می‌شود.

کد خبر 1740966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha