اهمیت کتاب‌ها به نزدیکی آنها به قرآن است

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: کتبی که می‌نویسیم به اندازه‌ای که چقدر به قرآن نزدیک باشد اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،   حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه درمازندران در آئین رونمایی از مجموعه ۴۰جلدی ره‌نامه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، ضمن تبریک ایام بصیرت، مقاومت و هفته زن اظهار کرد: تبیین سیره عملی حضرت زهرا سلام الله علیها ضرورت دارد.

اهمیت کتاب‌ها به نزدیکی آنها به قرآن است

وی افزود: در آستانه حماسه ۹ دی و هفته بصیرت، سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و ارتحال آیت الله مصباح یزدی، قرار داریم باید برای تقویت فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت تلاش شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به اهمیت تالیف کتاب، بیان کرد: بنده در رابطه با اصل کتاب و این مراسم باید بگویم هر انسانی کتابی می‌نویسد، چه بی سواد چه باسواد و آن کتاب، کتاب عمل است، البته نویسنده کتاب خدا و ملائکه است، البته آن‌ها نسخه ای از اعمال ما را یادداشت می‌کنند.

وی خاطرنشانشد: این کتاب عمل آنقدر دقیق است که ریز و درشت همه چیز در آن است، خدای بزرگ هم کتاب نوشته و آن کتب آسمانی است که برترین آن‌ها قرآن است که بر قلب نازنین پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) نازل شده است، بقیه کتبی که می‌نویسیم به اندازه‌ای که چقدر به قرآن نزدیک باشد اهمیت دارد.

کد خبر 1740994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha