صهیونیست‌ها، متهم به سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی در غزه

به دنبال تحویل اجساد ۸۰ شهید فلسطینی، دفتر رسانه‌های دولتی غزه پس از بررسی از سرقت اعضای حیاتی بدن شهدا توسط صهیونیست‌ها خبر داد و خواستار بررسی این موضوع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی ۲۱، دفتر رسانه‌های دولتی در غزه، روز سه شنبه (۵ دی ماه) رژیم صهیونیستی را به سرقت اعضای بدن شهدای فلسطینی از شمال نوار غزه متهم کرد.

پس از ورود اجساد ۸۰ شهید فلسطینی که  توسط ارتش اشغالگر به شهادت رسیده‌اند، دفتر رسانه دولتی غزه اعلام کرد: باید کمیته تحقیقات بین المللی تشکیل شود تا به سرقت اعضای  بدن اجساد شهدا که برخی از آنها تکه تکه شده است، رسیدگی کند.

دفتر رسانه‌های دولتی غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: پس از بررسی اجساد مشخص شد که وضعیت بدنی شهدا تغییر چشمگیری داشته است که نشان می‌دهد اشغالگران اعضای حیاتی بدن این شهدا را ربوده اند.

در این بیانیه آمده است: اشغالگران همچنین یک سری اجساد ناشناس را به ما تحویل دادند، از ذکر نام این شهدا خودداری کردند و از مشخص کردن مکان‌هایی اعضای بدن آنها سرقت شده است، خودداری کردند.

این دفتر بی احترامی ارتش صهیونیستی به اجساد ۸۰ شهید فلسطینی را محکوم کرد و گفت: این اجساد از طریق گذرگاه تجاری کرم ابوسالم  جنوب غزه تحویل داده شد.

دفتر رسانه‌ای غزه تصریح کرد: اشغالگران این جنایت را بیش از یک بار در طول جنگ تکرار کردند. صهیونیست‌ها پیش از این نیز قبرهایی را در جبالیا، شمال نوار غزه  نبش قبر کرده و برخی از اعضای  بدن شهدا را ربودند.

کد خبر 1741092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha