برنامه های کانون های مساجد فارس ویژه یوم الله ۹ دی اعلام شد

حجت الاسلام امیدی از برگزاری ویژه برنامه های حماسه ۹ دی در کانون های فرهنگی مساجد استان فارس خبر داد.

حجت الاسلام «حسین امیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس در آستانه فرا رسیدن نهم دی ماه؛ روز بصیرت و و میثاق امت با ولایت ضمن تشریح برنامه های این روز گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی سال های استقرار خود، هیچگاه از نقشه ها و شیطنت های دشمنان خارجی و ایادی آنها در داخل کشور، مصون نبوده و فتنه سال ۱۳۸۸ که به دست فریب خوردگان داخلی و توطئه های دشمنان خارجی قسم خورده انجام گرفت، دلیلی بر این مدعاست که ملت همیشه در صحنه با ژرف اندیشی و درایت مقتدا و ولی فقیه خود حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) توانست مواضع دشمنان را با امید به نصرت خدای متعال به یأس تبدیل کند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان فارس با بیان اینکه برای بزرگداشت این مناسبت تاریخی فضاسازی مساجد و خیابان های اطراف با نصب بنر انجام می شود، خاطرنشان کرد: مراسم های بزرگداشت ۹ دی همراه با سخنرانی بین الصلاتین ائمه جماعات در مساجد برگزار می شود.
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس از برپایی نشست های بصیرتی با حضور ارکان مساجد خبر داد و یادآور شد: برنامه ها با همکاری همه ارکان مساجد از جمله کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و هیئت امناء برگزار می شود. وی افزود: نشست های بصیرتی با جلسه های پاسخگویی به شبهات و سئوال های ویژه نوجوانان و جوانان همراه است.
کد خبر 1741128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha