اجرای پویش «به نیت حاج قاسم»

فرمانده ناحیه سپاه شیروان گفت: با توجه به فرا رسیدن چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، پویش «به نیت حاج قاسم» آغاز به کار کرد.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده ناحیه سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند با ثبت و ضبط فیلم های دو تا سه دقیقه ای از معرفی فعالیت هایی که در شغل‌های مختلف، «به نیت حاج قاسم» خدمات رایگان به مردم ارائه می‌دهند، شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این پویش معرفی الگوهایی مانند مغازه داری که با تخفیف به نیازمندان اجناسش را میفروشد، هدیه نان رایگان در نانوایی ها، ویزیت رایگان نیازمندان توسط پزشکان در مطب،

آزادی زندانی با کمک مردم محله و صاحب خانه ای که به نیت حاج قاسم به مستاجر خود یک ماه کرایه را  می بخشد در نظر گرفته شده است.

سرهنگ دارابی عنوان کرد: برگزاری کلاس درس تقویتی برای دانش آموزان نیازمند توسط معلمان، تعمیر رایگان لوازم خانگی برای نیازمندان، تعمیرکاری که رایگان وسایل نقلیه نیازمندان را تعمیر می کند و ده ها فعالیت دیگر مردم عزیز کشورمان از دیگر الگوهای معرفی شده است.

فرمانده ناحیه سپاه شیروان با بیان اینکه نام شهید قاسم در میان همه مردم ما چه شیعه و چه سنی جاری است، اضافه کرد: همه باید برای ترویج و تبلیغ این مکتب تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: جریان همدلی و کمک‌های مومنانه، جریان مدافعان سلامت، پویش به یاد حاج قاسم برای کمک به متضرران دوره کرونا و جریان مطالبه گری در طرح ملی عملیات حاج قاسم دیده شده و خود افتخار بزرگی است.

وی بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این پویش، فیلم‌های خود را به نشانی @sh_alquds در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

کد خبر 1741260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha