️اعزام  ۸۰ مددجوی کمیته امداد منطقه دو ساری به اردوی شوق زیارت

حجت الاسلام بریمانی گفت: ۸۰ نفر از مددجویان با مشارکت خیرین و مردم نوعدوست شهرستان ساری، به اردوی شوق زیارت در مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام مهدی بریمانی- رئیس کمیته امداد منطقه دو ساری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران با بیان اینکه هفت هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد منطقه دو ساری قرار داشته و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: تلاش برای رشد شخصیتی و فکری مددجویان یکی از ماموریت های کمیته امداد است که در قالب اردوهای تربیتی زیارتی محقق می شود.

وی با بیان اینکه درطول سال به مناسبت های مختلف زائر اولی ها در بخش مددجویی و زنان سرپرست خانواربه اردوی زیارتی مشهد مقدس و عتبات و عالیات اعزام می شوند، افزود: ۸۰ نفر از مددجویان با مشارکت خیرین و مردم نوعدوست شهرستان ساری، به اردوی شوق زیارت مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام بریمانی یادآورشد: مددجویان اعزامی به زیارت مشهد مقدس، زنان سرپرست خانوار بوده که اکثرا برای اولین بار به این سفر زیارتی مشرف می شدند.

وی گفت: هدف از اجرای طرح شوق زیارت تقویت روحیه خودباوری، تعمیق باورهای دینی و مذهبی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و برگزاری کارگاه های آموزشی، فرهنگی و بصیرتی است.


 

کد خبر 1741285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha