افتتاح 20 طرح دو منظوره مسکن و سامانه خورشیدی در استان کرمان

در آستانه چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ولادت حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) 20 طرح دو منظوره (مسکن و سامانه خورشیدی ) مددجویان با اعتبار 170 میلیارد ریال  در روستای قناتغستان ماهان افتتاح و تحویل مددجویان شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سید مرتضی بختیاری، پنجشنبه(۷ دی) با اشاره به پیگیری اشتغال و مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد؛ افزود:  امسال ۸۰ هزار مورد از این سامانه های خورشیدی در سراسر کشور نصب خواهیم کرد.  

رئیس کمیته امداد کشور این اقدام را برای اشتغال و توانمندسازی مددجویانی دانست که توانایی انجام کار دیگری ندارند و تاکید کرد: در کنار مسکن و اشتغال مددجویان بحث فرهنگی آنها از جمله خوداتکایی نیز بسیار حائز اهمیت است.

ناصر عسکری نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان هم درباره این افتتاحیه اظهار کرد: این تعداد واحد مسکونی در قالب تفاهم نامه ۳۵ هزار واحدی با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و سپاه ثارالله احداث و تحویل مددجویان شد.

وی افزود: متراژ هر واحد مسکونی ۵۰ متر مربع است که با پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه، کمک بلاعوض کمیته امداد و با همکاری مرکز نیکوکاری خاتم الانبیاء احداث و تحویل مددجویان شده است.

کد خبر 1741297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha