دشمن به دنبال القاء ناامیدی در حوزه تولید و ایجاد موانع  برای آن است

معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دشمن به دنبال القاء ناامیدی در حوزه تولید و ایجاد موانع برای آن است و ما اگر دچار شک و تردید بشویم شکست خواهیم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران،صبح امروز پنجشنبه(۷دی ماه) به همت قرارگاه تولید و اشتعال ستاد نماز جمعه و ستاد بزرگداشت یوم الله 9دی شهرستان ورامین مراسم هفته بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرک صنعتی سالاریه ورامین برگزار شد.
در این مراسم که کارگران و تولید کنندگان حضور داشتند، دکترعلی حسین رعیتی فرد معاونت روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دشمن همیشه از وحدت بین مسئولین و مردم ناراحت بوده و هست و در سال ۹۸ دشمن بعد از شهادت شهید سلیمانی می خواست به اهداف خود پس از غائله بنزینی دست یابد ولی شهادت شهید سلیمانی از زمان حیات این شخصیت جاوید زمانه موثرتر واقع شد و تشییع جنازه میلیونی این شهید والامقام باعث شد تیر دشمنان بازهم به سنگ بخورد.
وی افزود: اکنون نیز خون امثال شهید رضی ها باعث وحدت و استواری محور مقاومت خواهد شد و در قضیه غزه صبر و مقاومت این مردم مظلوم قطعا باعث پیروزی جبهه مقاومت بر کفر خواهد شد و وعده الهی محقق می گردد.
رعیتی فرد با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان اظهارداشت: دشمن به دنبال القاء ناامیدی در حوزه تولید و ایجاد موانع برای آن است و ما اگر دچار شک و تردید بشویم شکست خواهیم خورد و مانند تفکراتی که در گذشته وجود داشت به دنبال خارج و سراغ کدخدا خواهیم رفت و در این خصوص بزرگترین خطری که کشور را تهدید می کند این است که گوش به فرمان ولی فقیه نباشیم.
معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: عدم فرمان پذیری از ولایت فقیه می تواند باعث نزدیک تر شدن دشمن به هدف خودش باشد و ما از زمانی که سکاندار امور شدیم تلاش کردیم برای عملیاتی شدن فرامین ایشان از جمله امنیت شغلی کارگران، عدالت مزدی، حل مشکلات بنگاه های مشکل دار با احصا موارد و مشکلات آنها قدم برداریم که در این راستا ۳۷درصد کاهش مشکلات بنگاه های مشکل دار را شاهد هستیم.
وی افزود: اکنون بسیاری از شهرک های صنعتی در کشور بدنبال نیروی کار هستند و نرخ بیکاری کاهشی شده است و نزدیک هشت درصد رسیده است و با دستور ریاست محترم جمهوری جلسات حوزه کار بصورت منظم برگزار می شود تا دغدغه جامعه کارگری و تولید کنندگان کم و کمتر شود.
رعیتی فرد در پایان مسکن کارگری و حل مشکلات این حوزه را مهم برشمرد و تصریح کرد: با تدابیر صورت گرفته زمین های اطراف شهرک های صنعتی و برخی از زمین های داخل شهرها به ساخت مسکن کارگری اختصاص یافته است تا بتوانیم قدمی کوچک در حل مشکلات بزرگ جامعه کارگری برداریم.
لازم به ذکراست، در پایان این مراسم از شرکت دانش بنیان «پترو ایمن شریف» که در خصوص بازیافت روغن های خوراکی و تبدیل آن به سوخت و صادارات آن به آلمان فعالیت می کند توسط معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولین شهرستان ورامین بازدید بعمل آمد.

کد خبر 1741308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha