دوره آموزشی رسانا با هدف توانمندسازی نیروهای فعال رسانه برگزار شد

اسماعیل نیک نفس قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی در راستای اهدافی که در جهت توانمندسازی نیروهای فعال در حوزه رسانه دارد، امروز دوره آموزشی رسانا را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، دوره آموزشی رسانا با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن شهید مداحی پور جیرفت برگزار شد.

اسماعیل نیک نفس در حاشیه برگزاری این دوره، گفت: قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی در راستای اهدافی که در جهت توانمندسازی نیروهای فعال در حوزه رسانه دارد، امروز دوره آموزشی رسانا را برگزار کرد.

قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی با اشاره به استقبال خوب از این دوره آموزشی، بیان کرد: شرکت کنندگان در این دوره عمدتا از قلعه گنج، کهنوج، عنبرآباد و جیرفت بودند.

وی افزود: دوره آموزشی رسانا با تدریس منصور منصوبی از مدیران توسعه و تعاملات دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

نیک نفس ابراز کرد: در دوره آموزشی رسانا مباحثی در خصوص اهمیت کار رسانه محله محور گفته شد که مورد توجه شرکت کنندگان در این دوره قرار گرفت.

با اشاره به این که امروز این دوره، به صورت حضوری برگزار شد، اظهار کرد: در نظر داریم در ادامه دوره حضوری، ۲۰ جلسه آموزشی تخصصی مهارتی در حوزه های تخصصی را به صورت مجازی از طریق سامانه مردم یار برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: در قالب این سامانه، در هر از این جلسات مجازی تصویری برداری، عکاسی، تدوین و نحوه کار در شبکه های اجتماعی آموزش داده خواهد شد.

نیک نفس اضافه کرد: به دنبال این هستیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود در حوزه های مختلف، دوره های آموزش فیلم سازی، تئاتر، سرود و موسیقی را به این شکل برگزار کنیم.

مدیر قرارگاه فرهنگی هنری شهید آوینی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره های آموزشی، شناسایی استعدادهای موجود در منطقه و توانمندسازی این استعدادها است تا با یک راهبری آنها را به سمت تولید محتوای ارزشی و انقلابی سوق دهیم.

کد خبر 1741360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha