نامزدهای انتخاباتی با نیت خدمت به مردم وارد عرصه رقابت شوند

حجت الاسلام شفیعی دارابی با تاکید براینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات خط بطلانی به توهمات دشمنان انقلاب اسلامی می کشد، گفت: نامزدهای انتخاباتی با نیت خدمت به مردم وارد عرصه رقابت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین شفیعی دارابی- امام جمعه موقت ساری در خطبه های این هفته نمازجمعه مصلی امام خمینی (ره) مرکز مازندران با تاکید براینکه باید تلاش کنیم پایبند به تقوا و پرهیزگاری باشیم، اظهار کرد: امیرالمومنین علی (ع) در خطبه ۱۱۴نهج البلاغه می فرمایند: تقوا توشه و سرمایه و گنج است به تقوا امنیت بدست می آید؛ همچنین تقوا سنگر و پناهگاه است.

وی افزود: در ادامه این خطبه آمده اگر به درستی تقوا را حفظ کنیم سرمایه ای است که آدرمی را به قرب الهی می رساند. تقوا سنگری است که پیروزی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام شفیعی دارابی با بیان اینکه تجلیل از شهید سرافزار سرتیپ پاسدار سیدرضی موسوی باید مورد توجه همگان باشد چرا که مسئولین به دلایل امنیتی خیلی نمی توانند تمامی ابعاد سیره عملی این شهید والامقام را طرح کنند اما این را باید بدانیم صهیونیست ها به دفعات متعدد طرح ترور این شهید را پی گرفتند که سرانجام به دست صهیونیست ها به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گفت: شهید موسوی حدود ۳۰سال در عرصه مقاومت در سوریه و لبنان فعالیت داشتند.
وی ضمن تحسین حضور حماسی مردم شهید پرور ایران اسلامی در مراسم تشییع سردار شهید سید رضی موسوی، افزود: شهید موسوی مازندرانی بود ولی اختصاص به مازندران ندارد شهید موسوی ها برای ایران اسلامی بوده اند و فوق مکان و زمان حرکت کرده اند.
حجت الاسلام شفیعی دارابی با اشاره به سخنان بکر و مدبرانه مقام معظم رهبری در دیدار با مادران و دختران ایران اسلامی، گفت: رهبری سه محور و جبهه شامل مسئولان، نمایندگان و مردم را در انتخابات مسئول دانستند.
وی با بیان اینکه رهبری تاکید داشتند مسئولان وظیفه دارند بستر انتخابات را بر اساس قانون پیش برند، افزود: همچنین از مسئولان انتظار می‌رود از هیاهوی ضد انقلاب و سران برخی احزاب و گروه‌ها در داخل و خارج که به اسلام و خون شهدا ضربه زدند هراسی نداشته باشند.
حجت الاسلام شفیعی دارابی ادامه داد: رهبری خطاب به نمایندگان فرمودند: نامزدهای انتخاباتی با قصد خدمت به مردم برای کسب کرسی در بهارستان تلاش کنند.
وی با تاکید براینکه مردم باید حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند، گفت: انتخابات امنیت کشور را تضمین می کند. همچنین برتوهمات دشمنان انقلاب خط بطلانی خواهد کشید.
حجت الاسلام شفیعی دارابی با اشاره به تلاش دشمن برای تضعیف روحیه ملت و ناکارآمد نشان دادن نظام، اظهار کرد: حماسه نهم دی یکی از عرصه های ورود جدی مردم برای دفاع از انقلاب اسلامی است باید نقش مردم در بروز و ظهور حماسه ۹دی بازخوانی و تبیین شود.
کد خبر 1741396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha