حماسه با شکوه ۹ دی نشانه اقتدار و ایستادگی مردم در برابر دشمنان بود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان گفت: حماسه با شکوه ۹ دی نشانه اقتدار و ایستادگی مردم در برابر دشمنان بود و این حماسه تاریخی توانست نسل جدید را با حوادث دفاع مقدس و انقلاب آشنا سازد.

حجت الاسلام مهدی پودینه مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی و انقلابی مردم همیشه در صحنه و حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی، بیانگر بصیرت سیاسی و ولایت پذیری و عشق حقیقی ملت به امام عاشورایی شان است.  


وی افزود: حماسه ۹ دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند و با صدای رسا به جهانیان اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد با تمام قوا و اراده آهنین  در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد.
 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان یادآور شد: حماسه با شکوه ۹ دی نشانه اقتدار و ایستادگی مردم در برابر دشمنان بود و این حماسه تاریخی توانست نسل جدید را با حوادث دفاع مقدس و انقلاب آشنا سازد.

پودینه اعلام کرد: در واقع در نهم دی سال ۸۸ یک یوم الله دیگر به یوم‌الله‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد، با توجه به اهمیت این روز بزرگ و بر اساس فرمایشات رهبرمعظم انقلاب باید این روز به گونه ای تجلیل شود که در تاریخ ایران به عنوان برگ زرینی از هوشیاری مردم ایران به ثبت برسد وآنگونه که در شان مردم است باید زمینه تجلیل از آنان فراهم شود

کد خبر 1741399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha