تروریست بودن آمریکا و صهیونیست در شهادت سردار سلیمانی و موسوی نشان داده شد

حجت الاسلام لیوانی گفت: تروریست بودن آمریکا و صهیونیست در شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و سیدرضی موسوی نشان داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام محمدقاسم لیوانی امروز (جمعه ٨ دی) در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه گرگان با اشاره به ۱۳ دی، سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و شهادت سردار سیدرضی موسوی گفت: این نوع ترورها و شهادت‌ها حامی داعش و تروریست بودن آمریکا و صهیونیست را نشان می دهد.

امام جمعه موقت گرگان افزود: حاج‌قاسم سلیمانی به دستور و دخالت مستقیم ترامپ به شهادت رسید و شهید سیدرضی موسوی نیز توسط موشک‌های رژیم صهیونیستی به شهادت نائل آمد.

وی با اشاره به اینکه ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در مناظرات تلویزیونی رقیب خود از حزب دموکرات را به حمایت از داعش متهم می‌کرد، ادامه داد: خود ترامپ حامی تروریسم بود و سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

حجت الاسلام لیوانی خاطرنشان کرد: شهادت سیدرضی موسوی توسط موشک‌های مستقیم رژیم صهیونیستی بار دیگر حقانیت عامل اصلی پرورش دهنده و ایجاد داعش و القاعده آمریکا و متحدانش را نشان داد.

وی با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ١٣ دی، گفت: این روز به نام روز زن و سالروز ولادت امام راحل نامگذاری شده که به همه مردم مسلمان و آزاده دنیا به ویژه زنان و مادران جوامع اسلامی تبریک گفته می شود.

حجت الاسلام لیوانی با اشاره به فرا رسیدن ۹ دی، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت»، افزود: فرد بصیر باید قبل بیان شنیده‌های خود در جای دیگر، بیاندیشد و در همه مسائل نگاه و تفکر عمیقی داشته باشد.

به گفته وی، فرد بصیر باید با تحلیل و بررسی درست، از گذشته درس و عبرت بگیرد.


 

کد خبر 1741412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha