انتقام خون شهید سلیمانی همچنان پابرجاست

آیت الله دژکام گفت: به رژیم جنایتکار و سفاک صهیونیستی می گوییم که انتقام خون شهید قاسم سلیمانی باقی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس آیت الله لطف الله دژکام در خطبه های نماز جمعه امروز شیراز گفت: گاهی اوقات ممکن است که انسان عادتش باشد نماز بخواند اما وقتی حق مردم مطرح شود بی انصاف باشد، این بی تقوایی است و تقوا دعوت به عدل و احسان است. 
وی به تبریک میلاد حضرت زهرا(س) افزود: این افتخار برای بانوان ما کافی است که روزی از آنها تقدیر می شود که سیدالنسا العالمین متولد شده است.
امام جمعه شیراز اظهارکرد: ویژگی خاص حضرت زهرا(س) بصیرت است.اولین کسی که انحراف را بعد از پیامبر گرامی اسلام متوجه شد و اولین کسی که مقاومت و فریادگری بر علیه انحراف را شروع کرد حضرت زهرا(س) است.
وی عنوان کرد: در دعاهایی هم که به ما یاد داده اند گفتند اگر بصیرت می خواهید برای زهرای مرضیه صلوات بفرستید.اگر می خواهید سِر الهی داشته باشید و اگر می خواهید بصیرت الهی داشته باشید باید متوسل به ذیل عنایت این بانوی بزرگوار باشید.
وی با اشاره به آغاز هفته بصیرت، گفت:  شیرازی‌ها همراه چند شهر دیگر قبل از ۹ دی حرکت حماسی خود را آغاز کردند، شهری که شهر فرهنگ است و به تعبیر رهبر معظم در قله فرهنگ است.با همه متانتی که مردم این شهر دارند و آرامشی که در مردم این شهر زبانزد است اما وقتی می رسد پای کار دین ایستادن و وقتی می رسد لحظه‌ای که باید جانفشانی شروع شود این مردم در همه طول تاریخ اثبات کرده اند جزء پیشقراولان انقلاب اسلامی بوده‌اند و هستند.
آیت الله دژکام بیان کرد: افتخار برای همه آنهایی که در دوران ستم شاهی در وسط این شهر شهید دادند و میدان را برای حکومت اسلامی باز کردند، افتخار برای همه آنهایی که در سال ۸۸ یک روز قبل از خیلی شهرهای دیگر مردانه قیام کرده و فریاد زدند و از حقانیت حکومت اسلامی و از مرز ولایت و از شخص ولی فقیه مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای و مواضع به حق ایشان دفاع کردند و حق را به کرسی نشاندند.این شیر پاک خوردن و در خانواده عاشق علی(ع) بزرگ شدن است که عاشقان علی(ع) می گویند اگر یک بار حق امیرالمومنین علی(ع) غصب شد کافی ست و دیگر نمی‌گذاریم.
وی ادامه داد: در ۸ سال جنگ شیرازی‌ها ۵ هزار و استان فارس ۱۵ هزار شهید تقدیم کردید به پیشگاه خدای متعال اما نگذاشتید که پرچم دین زمین بخورد و این کار بزرگی بود.
امام جمعه شیراز گفت: فلسطینی‌ها گفته اند اگر امروز غزه ایستاده است از شما یاد گرفته ایم و درس مقاومت را از شما مردمی گرفته‌اند که همین حالا هم در گوشه و کنار شهر و استانتان مادران ۳ شهید و ۴ شهید در بستر افتاده‌اند اما می‌گویند افتخار می کنیم که بچه‌هایمان در مسیر امام حسین(ع) رفته‌اند و فرزند ما فدای سر علی اکبر امام حسین(ع) باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: می‌خواهیم به رژیم جنایتکار و سفاک صهیونیستی بگوییم که خون شهید قاسم سلیمانی هنوز انتقامش باقی است و شما جنایت دیگری کردید و بدانید و مطمئن باشید که خدای متعال تا خاک تل آویو را بر سر شما نکند و شما را از هستی و میدان حکومت‌داری بیرون نکند دست از سر شما بر نخواهد داشت و شما را دست‌های الهی که از آستین حزب‌الله بیرون می آید به خاک ذلت خواهد نشاند. 
 
کد خبر 1741420

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha