برای ترویج عفاف و حجاب همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود

سرگرد پوربایرام گفت: باید از همه ظرفیت‌های فرهنگی برای ترویج عفاف و حجاب استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، سرگرد پاسدار حمید پوربایرام امروز(جمعه، ۸ دی) در جلسه عفاف و حجاب که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد،اظهارکرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی برای ترویج عفاف و حجاب لازم و ضروری است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید اژدرپور باغچه‌سرا بندر آستارا در خصوص تحقق برنامه‌های پیشگیرانه، افزود: مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی با هدف صیانت از امنیت اخلاقی و با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله دادستانی، فراجا و سپاه ناحیه اجرا شدنی است.

وی اولین اقدام در این راستا که در حال اجرا نیز می‌باشد را نظارت و بازرسی از اماکن عمومی دانست و تصریح‌کرد: در جهت رعایت شئونات اسلامی و اجرای موسیقی‌های به ظاهر سنتی در برخی از رستوران‌های بخش مرکزی و سطح شهر با اجرای کنترل و نظارت با همکاری فراجا و مرزبانی شهرستان و با اخذ دستور قضایی از چندین واحد صنفی سرکشی و بازرسی بعمل آمده و تذکرات لازم در این خصوص داده شده است.

سرگرد پوربایرام با اشاره به برنامه‌های برخی از ادارات و نهادها از جمله ادارات تبلیغات اسلامی، ارشاد اسلامی و اوقاف و امور خیریه و همچنین بخشداری، خاطرنشان‌کرد: استفاده از ظرفیت همه قرارگاه‌های محله محور اسلامی باید به صورت هم افزا و در جهت گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باشد.

کد خبر 1741421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha