نگاه امید آفرین زمینه‌ساز پیشرفت است

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی از دولت انقلابی بابت پیگیری مطالبات مردمی که در تریبون نماز جمعه مطرح می‌شود تقدیر و تشکر کرد و گفت: هر چند در کنار تحقق پروژه‌های نواقصی هم وجود دارد اما نگاه مثبت و امیدآفرین می‌تواند زمینه ساز رشد و پیشرفت‌های بعدی شود که باید آن را تقویت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان در ادامه مباحث تربیتی خطبه اول به آثار بد حسد در زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها پرداخت و افزود: حسد یک بیماری روحی خطرناک و غیر قابل درمان است که تنها با رعایت دستورات الهی و پیشگیری از ورود آن به قلب و جان انسان می‌توان از شر آن در امان ماند.

خطیب جمعه بندر آستارا با گرامیداشت فرا رسیدن دهه بصیرت و یوم الله ۹ دی ماه گفت: باید حوادث روزهای این انقلاب و نظام را برای جوانان بازگو کنیم تا آنان با علت و ریشه روزهای مهمی مثل 9 دی آشنا شوند و بدانند که در تاریخ این کشور چه گذشته است.

وی با بازخوانی حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ و فتنه انگیزی عده‌ای زیاده خواه و متهم کردن نظام جمهوری اسلامی به تقلب در انتخابات که با حمایت دشمنان و میدان‌داری عوامل آنان کشور را به آشوب و اغتشاش کشیدند، افزود: آنها با خودخواهی خسارت‌های مادی و معنوی زیادی را به کشور و مردم وارد و با سرنوشت افراد زیادی بازی کردند.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی اضافه کرد: ادامه یافتن خط آشوب با روشنگری‌های بعضی افراد تأثیرگذار کمرنگ و بی‌اثر می‌شد تا اینکه در عاشورای حسینی ماهیت حقیقی فتنه گران و آشوبگران برای مردم روشن شد و وقتی دیدند که مدعیان دفاع از حقوق مردم به مقدسات اهانت کرده و حرمت حضرت امام حسین(ع) را نگه نداشتند خط خود را از آنان جدا کرده و برای همیشه خط باطلی بر آنان کشیدند.

وی با گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و تسلیت شهادت سردار رسید سید رضی موسوی، اظهارکرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و منطقه تمامی ندارد و این بار در یک اقدام تروریستی دیگر یکی از عزیزان ما را به شهادت رساندند.

امام جمعه بندرآستارا ادامه داد: هر چند شهادت برای ما سعادت و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب در مراسم اقامه نماز بر پیکر این شهید سعید فرمودند: جایزه مجاهدت از جانب خدای متعال است. اما باید جلوی جنایات رژیم صهیونیستی ایستادگی کرد و نگذاشت که جنایت کردن و کشتار انسان‌های بی‌گناه توسط آنها عادی جلوه کند.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی تاکید کرد: باید نسل جوان را با آیات قرآن و معارف دینی و وعده‌های حق الهی مبنی بر نابودی ظالمان و مستکبران آشنا کنیم و این دقیقا همان چیزی است که دشمن از آن می‌ترسد و می‌هراسد به همین دلیل فکر و ذهن جوانان ما را با سرگرمی‌های مختلف مشغول می‌کند چرا که اگر جوانان اسلامی با حقیقت قرآن آشنا شوند صدها میلیون مجاهد و مبارز بر علیه رژیم صهیونیستی تربیت خواهند شد و اسرائیل را به نابودی کامل خواهند کشاند.

وی ضمن تقدیر از سفر اخیر استاندار گیلان به شهرستان مرزی بندر آستارا و بازدید از پروژه‌های مرزی از اقدامات سریع دولت در تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام تقدیر و تشکر کرد و از افتتاح پل جدید مرزی توسط وزیر راه و شهرسازی در روزهای آتی خبر داد.

امام جمعه بندر آستارا از دولت انقلابی بابت پیگیری مطالبات مردمی که در تریبون نماز جمعه مطرح می‌شود تقدیر و تشکر کرد و گفت: هر چند در کنار تحقق پروژه‌های نواقصی هم وجود دارد اما نگاه مثبت و امیدآفرین می‌تواند زمینه ساز رشد و پیشرفت‌های بعدی شود که باید آن را تقویت کرد.

کد خبر 1741423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha