انتخابات تراز انقلاب اسلامی در کشور به مشارکت گسترده و رقابت صحیح نیاز دارد

امام جمعه شهرستان دماوند گفت:انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد کاردان و متعهد، مقدمه حل مشکلات کشور از طریق قانونگذاری مناسب است، برای یک انتخابات تراز انقلاب اسلامی به مشارکت گسترده و رقابت صحیح و سلامت و امنیت نیاز داریم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت روز ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و روز اعلام وفاداری ملت بزرگ ایران با رهبر اظهار کرد: به برکت ۹ دی، بسیاری از معارف انقلاب بازخوانی شد و نسل سوم و چهارم با تاریخ انقلاب و سوابق برخی افراد آشنا شدند.

وی با بیان اینکه نهم دی ثمره جانفشانی و خون شهیدان بیدار کننده و بصیرت بخشی است که در هنگام نیاز در دفاع از اسلام و حکومت آن، مظلومانه جان خود را فدا کرده‌اند افزود: درس‌ها و عبرت‌های هشت ماهه سال ۸۸ را باید برای نسل جوان بازگو کنیم تا فراموش نشود و نقش رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه ۹ دی و هدایت کشتی انقلاب به ساحل امنیت فراموش ناشدنی است.  

حجت الاسلام فتاح دماوندی گفت: فتنه وقتی است که حق و باطل از هم تشخیص داده نشوند و غبار آلوده بودن فضای سیاسی - اجتماعی مانع دیده شدن حقیقت شود. امام جمعه دماوند ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی یادگار ۸ سال دفاع مقدس و فرمانده بخش برون مرزی سپاه پاسداران و یاریگر حزب الله و حماس در دفاع از لبنان و فلسطین در جنگ‌های ۳۳ روزه و ۲۲ روزه بود، ایشان با سازماندهی نیروهای مردمی شر داعش جنایتکار را از عراق و سوریه دور کرد و خطر این موجودات شیطان صفت را از حرم‌های مطهر سامرا، نجف و کربلا و حضرت زینب در دمشق رفع کرد.

خطیب نماز جمعه دماوند عنوان کرد: هنرمندان متعهد باید زندگینامه و اهداف این شهید شاهد را به تصویر بکشند و اهالی قلم افکار بلند ایشان را به رشته تحریر درآورند که او که بود؟ و چه کرد؟ و چه می‌خواست؟

وی گفت: امروز آنقدر که آمریکا و اسرائیل و مستکبران و ظالمان جهان از رهبر عزیز ما می‌ترسند، از علما و بزرگان دینی دیگر نمی‌ترسند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی بیان کرد: انتخابات پرجمعیت و پرشور، امنیت ملی ما را تقویت می‌کند و نشان دهنده حمایت مردم از انقلاب است، انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخاب افراد کاردان و متعهد، مقدمه حل مشکلات کشور از طریق قانونگذاری مناسب است، برای یک انتخابات تراز انقلاب اسلامی به مشارکت گسترده و رقابت صحیح و سلامت و امنیت نیاز داریم.

وی با اشاره به اینکه دلخوری مردم از عملکرد بد برخی مدیران به معنای قهر کردن مردم از نظام نیست و مردم ضعف بعضی مسؤولان را به معنای ناکارآمدی انقلاب نمی‌دانند افزود: تحریم انتخابات باعث خوشحالی دشمن می‌شود و از برخی سیاسیون ناآگاه و متمایل به غرب می‌خواهیم چشم خود را باز کنند و در دام و چاه دشمن نیافتند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با انتقاد از برخی جریان ها عنوان کرد: اینکه برخی افراد بگویند انتخابات از قبل مشخص شده و منتخبین مشخص هستند و رأی مردم اثر ندارد دروغ بزرگی است که از بلندگوهای بدخواهان ملت ایران تکرار می‌شود.

خطیب نماز جمعه دماوند در پایان گفت: طوفان الاقصی نمایش غرش دلاورمردان جبهه مقاومت و فرود آمدن عقاب گونه شیر مردان فلسطینی بر گرگ‌های خونخوار صهیونیست است که هنوز این طوفان فروکش نکرده است.

کد خبر 1741426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha