۹ دی روز شکست طراحی دشمنان نظام بود

حجت‌الاسلام فلاح با بیان‌اینکه در حماسه ۹ دی بساط فتنه‌گران برچیده شد و برنامه‌های چندین ساله و هزینه‌های میلیاردی دشمنان قسم خورده نظام بر باد رفت، گفت: ۹ دی روز شکست طراحی دشمنان نظام بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش،حجت‌الاسلام ابراهیم فلاح در خطبه‌های نماز جمعه بخش کرگانرود این شهرستان به انتخابات‌های پیش‌رو مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: همه ما وظیفه داریم مردم را به حضور در انتخابات تشویق کنیم.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با بیان‌اینکه در انتخابات باید دو رکن اساسی مشارکت حد اکثری و رقابت سالم جدی گرفته شود، افزود: پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی متکی بر حضور و آرای مردم است و اگر هرکسی این فضا را آلوده کند و با ضعف و کم کاری  برخی مسئولان بخواهد نظام را ناکارآمد جلوه دهد چه داخلی باشد و چه خارجی او دشمن نظام است.

وی به ترور ناجوانمردانه سردار رشید اسلام سید رضی موسوی  توسط رژیم کودک کش صهیونیستی اشاره و آن خدمت امت بزرگ ایران اسلامی و رهبر معظم انقلاب و خانواده و دوستداران آن سردار بزرگ تبریک و تسلیت گفت و به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که انتقام این ترور ناجوانمردانه را به زودی خواهید دید.

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸، اظهارکرد: این روز، روز شکست طراحی دشمنان نظام بود که با بصیرت و ولایتمداری مردم ایران رقم خورد.

خطیب نماز جمعه بخش کرگانرود تالش اضافه‌کرد: دشمنان نظام به این نتیجه رسیده‌اند که انقلاب اسلامی به پشتیبانی این امت انقلابی هیچ‌وقت شکست نمی‌خورد.

وی با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید قاسم سلیمانی به قدرشناسی بزرگ ملت ایران اسلامی در خاکسپاری و مراسمات این شهید والامقام اشاره کرد.

حجت‌الاسلام فلاح با اشاره به سالروز ولادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی(ره)ُ این روز فرخنده را به همه مردم مسلمان و انقلابی تبریک گفت.

امام جمعه بخش کرگانرود تالش با تسلیت سالروز رحلت آیت‌الله مصباح یزدی، گفت: آیت‌الله مصباح یزدی عمار انقلاب بود.

کد خبر 1741427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha