زنده نگه داشتن 9 دی یک ضرورت در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان در آینده است/فتنه 88 شورش علیه جمهوریت نظام بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنده نگه داشتن و بزرگداشت روز تاریخی و تاریخ ساز 9 دی تبیین یک ضرورت در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های آینده دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید جواد خاضع» ظهر امروز (8 دی ماه) به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه یاسوج که به مناسب ۹ دی ماه، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» صورت گرفت، ضمن گرامی داشت این روز بزرگ تاریخی و تاریخ ساز، اظهار کرد: آیه شریفه قرآن می‌فرماید « وَ ذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللهِ، روزهای خداوند را به آنها یعنی به مردم یادآوری کن».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:همه روزها، روز خدا بوده، ولی بعضی از روزها چون روز تجلی قدرت خداوند هستند، حساب دیگری دارند و روز ۹ دی در زمره این روزها قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: روز ۹ دی، روزی ماندگار و تاریخ ساز در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان روز «بصیرت و روز ولایت مداری» ملت بزرگ ایران است.

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: مردم با حضور آگاهانه و بصیرت مندانه خود در روز 9 دی نشان دادند که در جمهوری اسلامی مردم محور تولید قدرت و مولفه اصلی آن هستند و جمهوری اسلامی به پشتوانه شما مردم که ۴۵ سال در مقابل همه دنیای استکبار و همه توطئه‌ها، فتنه‌ها و دسیسه‌ها مقابله و ایستادگی کرده و محکم ایستاده، پیروز شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در سال ۱۳۸۸ انتخابات باشکوهی با حضور ۸۵ درصدی مردم پای صندوق‌های رای در کشور برگزار شد و انتخاب رئیس جمهوری با ۲۴ میلیون رای که معادل ۶۴ درصد کل آرا بود، صورت گرفت.

وی بیان کرد: این انتخابات با حضور ۴۰ میلیون رای دهنده می‌توانست سکوی پرتابی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و موقعیت بین المللی ما را تثبیت کند و باعث شود که در این عرصه و در جریان مذاکرات هسته‌ای که در آن روزها ادامه داشت و دشمن به دنبال امتیازگیری از نظام ما بود، حضور مقتدرانه مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رای می‌توانست کشورمان را در موقعیت برتر قرار دهد، اما متاسفانه راه‌اندازی فتنه ۸۸ به بهانه یک دروغ بزرگ به اسم «تقلب» نه تنها این موقعیت‌ها را از ما گرفت بلکه باعث شد که موقعیت ما در دنیا تضعیف شود.

حجت الاسلام خاضع ادامه داد: اردوکشی‌های خیابانی و تلاشی در این سال صورت گرفت تا مردم را در مقابل یکدیگر قرار دهند و موقعیت سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا متزلزل کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: حرمت شکنی‌های بسیاری بعد از این انتخابات صورت گرفت و در روز قدس که به عنوان یادگار ماندگار امام راحل برای حمایت از آرمان قدس شریف است، علیه این روز شعار داده شد و شعار «نه غزه، نه لبنان» بر علیه قس شریف توسط فتنه‌گران سر داده شد.

وی یادآور شد: روز ۱۳ آبان که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و روز ۱۶ آذر که به عنوان روز دانشجو بر علیه آمریکا بود، فلسفه آن قیام دانشجویان علیه آمریکا بود، ولی متاسفانه به نفع آمریکا شعار داده شد تا اینکه به حرمت شکنی روز عاشورا رسیدیم.

حجت الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: آتش زدن خیمه‌های عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و رقص و پایکوبی در خیابان‌ها در روز عاشورا که در این زمینه ماهیت ضد دینی و ضد انقلابی جریان فتنه آشکار شد و صبر انقلابی مردم به سر آمد، مردم عاشورایی ایران اسلامی با حضور در راهپیمایی و تجمع‌های میلیونی در سراسر کشور در ۹ دی، انزجار خود را از توطئه‌های آمریکایی_صهیونیستی و جریان فتنه نشان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مردم در ۹ دی برای حمایت از جناح‌ها و جریان‌های سیاسی به خیابان‌ها نیامدند، بلکه برای حمایت از انقلاب، ولایت و دفاع از انقلاب و نظام اسلامی در صحنه حاضر شدند.

وی تاکید کرد: مبدا حرکت مردم از مساجد بود و همان گونه که انقلاب ما آغاز آن نیز از مساجد صورت گرفت و جوهره اصلی حضور شما مردم در روز ۹ دی سال ۱۳۸۸ اسلام خواهی، تفکر انقلابی و عاشورایی بود.

حجت الاسلام خاضع گفت: مردم در این روز نشان دادند که مردمی آگاه، فهیم، بصیر و انقلابی هستند و دشمنان نمی‌توانند با این توطئه‌ها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مثل برخی از کشورها که در آنجا انقلاب‌های رنگی صورت گرفت، انجام دهند، زیرا مردم در فضای غبار آلود فتنه دچار اشتباه نشدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: هرچند که فتنه ۸۸ در ۹ دی ماه بساط آن جمع شد، ولی خسارات بسیار زیادی به کشور وارد کرد که این خسارات از حیث مادی، معنوی و حیثیتی در داخل و خارج از کشور و حتی سطح بین الملل وارد کرد که این خسارت‌ها قابل اندازه‌گیری و محاسبه نیست.

وی ادامه داد: اگر فتنه ۸۸ ایجاد نمی‌شد، حضور ۴۰ میلیونی مردم پای صندوق‌های رای می توانست باعث محبوبیت و مقبولیت بیشتر جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور، استحکام بیشتر پایه‌های نظام و انقلاب شود، اما متاسفانه فتنه ۸۸ خسارات بسیار زیاد و جبران ناپذیری به کشور وارد کرد.

حجت الاسلام خاضع به بخشی از این خسارت‌ها اشاره کرد و افزود: وقتی دشمنان مشاهده کردند که انقلاب اسلامی روز به روز قدرتمندتر می‌شود، بحث دوگانگی اجتماعی را مطرح کردند که مردم را در داخل کشور به جان یکدیگر بیندازند و این در فتنه ۸۸ اتفاق افتاد و شکافی در بین صفوف واحد و متحد مردم ما شکل گرفت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن بارها برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده و ناکام مانده بود، با فتنه ۸۸ امیدوار شد که می‌تواند براندازی را انجام دهد؛ هر چند نمی‌توان برخی از سوء مدیریت‌ها در کشور را نادیده گرفت.

وی خاطرنشان کرد: حماسه عظیم مردم در یوم الله ۹ دی فتنه را جمع کرد، ولی امکان دارد که سوال پیش آید که این فتنه تمام شد و چه ضرورتی دارد که در چهاردهمین سالگرد این فتنه، نمایش و بزرگداشتی در این راستا برگزار شود؟

حجت الاسلام خاضع تاکید کرد: باید بدانیم که زنده نگه داشتن و بزرگداشت این روز تاریخی و تاریخ ساز باعث بصیرت افزایی بوده و تبیین یک ضرورت در مقابل فتنه‌ها و توطئه‌های آینده دشمنان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم ما به سلامتی از توطئه خطرناک سال ۸۸ که توسط آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و دنیای غرب تدارک دیده شده بود، سربلند خارج شدند،ولی توطئه‌ها و فتنه‌ها در مسیر انقلاب تمام شدنی نیست و بعد از شکست دشمن در فتنه ۸۸، در سال‌های بعد فتنه‌های دیگری را با شیوه‌های دیگر و با بازیگران جدیدتر کلید زدند.

وی ابراز داشت: دشمنان در سال ۱۳۹۶، ۱۳۹۸ و سال گذشته نیز اغتشاشاتی که به بهانه حجاب مطرح شد و حادثه‌ای که رخ داده بود توسط دشمن صورت گرفت و این نشان می‌دهد که دشمنان دست از توطئه بر علیه نظام و انقلاب بر نخواهند داشت.

حجت الاسلام خاضع افزود: ضرورت دارد که از فرصت نهم دی به عنوان فرصتی برای بازخوانی و بازنشر حقایق فتنه ۸۸، حماسه مردم در یوم الله ۹ دی و تبیین روشنگری و بصیرت افزایی در بین آحاد جامعه به ویژه نسل نوجوان و جوان جامعه به عنوان آینده سازان جامعه استفاده کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دشمن با شیوه‌های مختلف به دنبال بی‌ثبات سازی کشور بوده، با جنگ ترکیبی و هوشمند و با تحریم‌های ناجوانمردانه، عملیات روانی و جنگ سایبری به دنبال ناراضی کردن مردم و جدا کردن آنها از نظام است.

وی بیان کرد: بنابراین حفظ هوشیاری و آگاهی دائمی ما در تهدیدها و توطئه‌های دشمن و بصیرت افزایی یک ضرورت بوده و باعث مصونیت بخشی به جامعه می‌شود.

حجت الاسلام خاضع اظهار کرد: نقش مقام معظم رهبری در مدیریت، کنترل و مهار فتنه ۸۸ و سایر فتنه‌های دشمنان در طول این سال‌ها یک نقشه ماندگار و بی بدیل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقام معظم رهبری در فتنه ۸۸ از رای شما ملت بزرگ ایران به عنوان حق الناس، جمهوریت نظام دفاع کرد و اگر مقام معظم رهبری در سال ۸۸ زیر بار پذیرش خواسته‌های فتنه‌گران می‌رفت، برگزاری هیچ انتخاباتی در کشور امکان‌پذیر نبود.

وی ادامه داد: امسال نیز در آستانه دو انتخابات بزرگ هستیم و مردم سالاری دینی که در کشور ما حاکم است، نماد آن در انتخابات تجلی، ظهور و بروز پیدا می‌کند.

حجت الاسلام خاضع افزود: باید فتنه ۸۸ را شورش علیه جمهوریت نظام بنامیم و مقام معظم رهبری زیربار این شورش نرفت و فتنه‌های آمریکایی و صهیونیستی نیز تمامی ندارند .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به ترور یکی از فرماندهان سپاه در سوریه اشاره کرد و گفت: همه کسانی که در سال ۸۸ پشت سر فتنه‌گران قرار گرفته بودند، امروز نیز پشت سر رژیم صهیونیستی بر علیه غزه قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از باسابقه‌ترین و موثرترین افراد جبهه مقاومت که یار دیرین شهید قدس و فرمانده بین المللی جبهه مقاومت یعنی حاج قاسم سلیمانی بود، توسط رژیم غاصب صهیونیستی ترور شد که این نشان می‌دهد که ذات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با شرارت، تجاوز، ترور و توطئه نوشته شده و تنها راه مقابله با فتنه‌ها و اقدامات تحریک آمیز آمریکا و رژیم صهیونیستی شناخت از جنگ ترکیبی دشمن، بصیرت و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری است که باید پشت سر ولایت حرکت کنیم.

حجت الاسلام خاضع گفت: مراسم گرامی‌داشت ۹ دی فردا ساعت ۱۰ صبح در مصلی امام خمینی(ره) شهر یاسوج برگزار می‌شود و از مردم بصیر، ولایتمدار و دشمن شناس دعوت می‌شود که با حضور باشکوه خود در این مراسم، بار دیگر عهد و پیمان ناگسستنی خود را با مقام معظم رهبری تجدید کنند.

کد خبر 1741428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha