ورزشکاران مسجدی تجلیل شدند

مجید خوبی زاده گفت: طی مراسمی با اهدای لوح سپاس و تندیس از ورزشکاران مسجدی تجلیل شد.

مجید خوبی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: طی مراسمی با اهدای لوح سپاس و تندیس از ورزشکاران مسجدی تجلیل شد.

ورزشکاران مسجدی تجلیل شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: بتازگی تیم ورزشی سفیران فردوس که بچه مسجدهای عضو کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) اسفندقه هستند موفق به کسب رتبه برتر شهرستانی در رشته داژ بال شدند.

ورزشکاران مسجدی تجلیل شدند

وی بیان کرد: به منظور تشویق و ترغیب این ورزشکاران و همچنین معرفی الگوهای برتر ورزشی مسجدی به نوجوانان و جوانان از آنها تجلیل شد.

خوبی زاده یکی از وظایف تعریف شده برای کانون های مساجد را جذب نوجوانان و جوانان به مساجد برشمرد و خاطرنشان کرد: کانون هایی موفق هستند که بتوانند با توجه به سلایق و علایق نوجوانان و جوانان برنامه های جذاب اجرا کنند و به این ترتیب علاوه بر جذب به مشهد اوقات فراغت آنها را غنی کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) یکی از کانون های شاخص جنوب کرمان است که توانسته با اجرای برنامه های متنوع در حوزه دین، فرهنگ، هنر و ورزش توانسته نوجوانان و جوانان را جذب کند.

وی اضافه کرد: در کنار آموزش قرآن کریم، آموزش صنایع دستی، تئاتر و ورزش بخشی از فعالیت های این کانون مسجدی است.

خوبی زاده عنوان کرد: از سایر فعالیت های کانون حضرت رقیه (س)، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و کتابخانه این کانون بزودی افتتاح خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: فعالیت های مستمر این کانون در جذب نوجوانان و جوانان و همچنین کسب مقام توسط اعضای ورزشکار این کانون بهانه ای شد تا هم از ورزشکاران و هم مدیر کانون تجلیل کنیم.

کد خبر 1741456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha