کسب رتبه سوم هنرمند شیروانی در نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: اثر هنری علی محزون از هنرمندان این شهرستان در نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار رتبه سوم را کسب کرد.

زهره بابایی، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: هفته گذشته آثار علی محزون، فاطمه عمارلویی نقاش، سمیرا سرحدی طراح و مهلا اسدی گرافیست از این شهرستان در نمایشگاه منطقه ای هنرهای تجسمی ایثار در کنار ۲۶۶ اثر از هنرمندان تجسمی شمال و شرق کشور در بجنورد برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت داوران این دوره از جشنواره متشکل از محمد کریمی مقدم، غلامرضا معروف، علی جلیل نژاد، پیمان حمیدی پور، امید شکری، احسان کمالی، عباس ناصری، مسعود بهشتی، زهره بابایی، حسین معمری استاد مقدادی و خلیل رستمی  بود.

بابایی عنوان کرد: موضوعات آثار این نمایشگاه مکتب شهدا و ایثارگران، زندگی مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران، عفاف، حجاب و سبک زندگی مکتب ام‌الشهدا، شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، شهید حاج‌ قاسم سلیمانی و شهدای مدافع است.

نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی «ایثار» در خراسان شمالی  با حضور نماینده ولی فقیه و جمعی از مسوولان و هنرمندان خراسان شمالی گشایش یافت و ۲۷۰ اثر هنرمندان تجسمی شمال و شرق کشور برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد و هفتم دی ماه با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

کد خبر 1741465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha