لزوم مسجدسازی و ترمیم محتوایی مساجد

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه باید مساجد را پایگاهی کنیم که ایمان و بصیرت فرزندانمان روز به روز تقویت شود، بر مسجدسازی و ترمیم و آباد کردن محتوایی مسجد تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی صبح امروز(۹ دی) در اولین آیین تکریم فعالان و ارکان مساجد استان اظهار کرد: روز ۹ دی یوم الله و روز تجلی غیرت دینی مردم و تیر خلاص بر بزرگترین فتنه در انقلاب بود و مردم این تهدید را به فرصت تبدیل کردند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در فرهنگ دینی ما اصلی وجود دارد که نباید بگذاریم تحریف شود، گفت: در فرهنگ دینی خدا با مردم است و در انقلاب اسلامی این اصل و اوج بندگی خدا در خدمت به مردم تجلی یافت.

وی با اشاره به اینکه امام راحل موفق شد به برکت قیام مردم نظام ولایی برپا کند، افزود: خداوند در قرآن به ما یاد داد ارکان حاکمیت دینی علاوه بر دو رکن به خدایی، دو رکن آن به مردم برمی‌گردد که یکی پذیرش مردمی و دیگری مشارکت مردمی است.

حجت الاسلام حاجی صادقی ادامه داد: اگر دشمن در این ۴۵ سال هر حمله و فتنه و تلاشی داشت شکست خورد و مرک تدریجی او رقم می‌خورد چون مردم از انقلاب اسلامی پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران در تاریخ نمونه ندارند، افزود: دشمن از مردم ایران عصبانی است که با ولایت، دولت انقلابی حمایت می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه دشمن نمی‌داند که امتی که بصیرت دارد گلایه دارد اما این به معنای این نیست که از اصل انقلاب دست بردارند، گفت: دشمنان تلاش کرد با اسلام‌ستیزی و آوردن اسلامی بدلی، نور اسلام را خاموش کنند و ولایت را از مردم بگیرند اما نتوانستند. 

حجت الاسلام حاجی صادقی بیان کرد: حماسه ۹ دی را باید به لحاظ علمی هم تحلیل کنیم چون دشمن از سالها قبل برای این فتنه طراحی و هزینه هنگفتی کرد اما مردم ایران اسلامی همه آن را برباد دادند.

وی عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی آبرو و حیثیت اسراییل را از بین برد و جلوی بسیاری از اقدامات آنان را گرفت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از دو دهه قبل می‌خواهد مردم را در مقابل ولایت و انقلاب قرار دهد، گفت: در همین راستا رهبر معظم انقلاب فرمودند که امروز بزرگترین مبارزه با استکبار و امریکا خدمت به این مردم است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با تأکید بر اینکه مسئولان با خدمت به مردم انگیزه و نشاط و امید را در مردم بالا می‌برند، افزود: در دولت سیزدهم کارهای بزرگی شده است اما باید مراقب باشیم چون تمام تلاش دشمن این است که موفقیت‌های دولت انقلابی دیده نشود.

وی ادامه داد: اگر این خدمت‌رسانی استمرار پیدا کند دشمن خواهد دید که وقتی دولت و مجلسی انقلابی و ولایتمدار سرکار باشند به معنای واقعی مردم سالاری شکل می‌گیرد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز از این جهت که دولت و مسئولانی داریم که افتخار به سربازی ولایت می‌کنند آینده روشن را نشان می‌دهد، گفت: امسال مشارکت در انتخابات ضربه مهلک به استکبار جهانی است. 

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از استان‌های الگو و ممتاز در ولایتمداری هستند، افزود: باید نمایندگانی به مجلس شورای اسلامی بفرستیم که سرباز ولایت باشند چون در نظام ولایی فرمانده کل هدایت‌کننده است و بقیه کمک‌کننده هستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی بر امیدآفرینی در بین مردم تأکید کرد و افزود: دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و موضع استکبار در مقابل مردم و انقلاب اسلامی دفاعی شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرگ تدریجی استکبار را رقم زده است و آینده روشن است، تصریح کرد: امروز خوشحال هستیم که انقلاب فراز و نشیب دارد اما توقف ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسراییل آب را در غزه بستند اما جلوی اراده مردم را نتوانست بگیرد، گفت: ما نیز با قیام و حضور و انتخاب درست و خدمتگزاری مسئولان به مردم نخواهیم گذاشت دشمن در شکستن اراده مردم موفق شود.

وی بیان کرد: بزرگترین خدمتگزاری به مردم این است که در کنار تأمین معیشت مردم هدایت آنان را هم مورد توجه قرار دهیم چون در فرهنگ دینی ما مسئولان هادیان و زمینه‌ساز آن رشد و تعالی مردم هم هستند.

حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه باید مساجد زنده باشد و آن را سنگری برای جنگ با شیاطین بدانیم، تأکید کرد: داریم به این سمت می‌رویم که مسجد معنا و مفهوم حقیقی خود را بیابد. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر مسجدسازی و ترمیم و آباد کردن محتوایی مسجد تأکید کرد و افزود: باید مساجد پایگاهی برای بصیرت‌افزایی و دفاع از اسلام باشد لذا باید این پایگاه‌ها را قوی و تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج معتقد است بندگی خدا آنان را به خدمت مردم مفتخر ساخته است، عنوان کرد: ما خدمت به مردم را عین پاسداری از انقلاب و اسلام می‌دانیم و همانطور که اسلحه گرفتن در مقابل دشمن در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم را عبادت می‌دانند ساخت مسکن و مسجد و محرومیت‌زدایی را هم عبادت می‌دانند و در این راه هرچه داشته باشند به میدان می‌آورند چون خواب آرام ما زمانی است که مردم ما آرامش داشته باشند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شکست مفتضحانه رژیم صهیونیستی، تأکید کرد: شکست اسراییل از حماس خیلی بزرگ بود اما شکست استکبار جهانی از زنان و کودکان مظلوم و مقتدر غزه خیلی بزرگتر بود.

وی در پایان گفت: باید مساجد را پایگاهی کنیم که ایمان و بصیرت فرزندانمان روز به روز تقویت شود چون ما آمده‌ایم که عالم را برای نهضت ظهور آماده کنیم.

کد خبر 1741466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha