مساجد باید برنامه‌های بصیرتی و روشنگری بیشتری برگزار کنند

حجت‌الاسلام آذرافروز، گفت: ضرورت دارد از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی به ویژه مساجد در جهت برگزاری برنامه‌های بصیرتی و روشنگری و همچنین جهاد تبیین استفاده شود.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن گرامیداشت دهه بصیرت اظهار کرد: ۹ دی یک حادثه بسیار تاریخی و برگ زرین دیگری از حضور همه‌جانبه مردم شریف ایران اسلامی در صحنه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی بود.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خوزستان، به بیان مطالبی در رابطه با تحرکات دشمنان انقلاب و اسلام پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ پرداخت و افزود: مردم در این انتخابات حضور پرشوری داشتند اما دشمنان شیرینی حضور مردم را با فتنه‌انگیزی تلخ کردند.

وی تصریح کرد: فریب‌خوردگان جریان فتنه در محرم همان سال و در روز عاشورا خیمه‌های حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) را به آتش کشیدند و حرمت‌شکنی کردند اما مردم مانند همیشه برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های اسلامی به صورت همه‌جانبه وارد میدان شدند و این فتنه را از بین بردند.

حجت‌الاسلام آذرافروز، عنوان کرد: ملت ایران اسلامی با رهنمودهای مقام معظم رهبری با خلق حماسه در ۹ دی سال ۱۳۸۸ به صورت یکپارچه بر علیه فتنه‌گران ایستادند و نسخه فتنه‌گران را پیچیدند.

وی بیان کرد: مردم ما بصیرت دارند، گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و فریب شبکه‌های معاند و جریان استکبار را نمی‌خورند.  

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خوزستان، با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم جهاد تبیین خاطر نشان کرد: ضرورت دارد از ظرفیت مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی به ویژه مساجد در جهت برگزاری برنامه‌های بصیرتی و روشنگری و همچنین تبیین پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده شود تا مردم بیش از پیش آگاه باشند.

کد خبر 1741475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha