۱۲ همایش حوزه های مختلف در دهه بصیرت برگزار می شود

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان گفت: با توجه به اینکه امسال دهه بصیرت با سه موضوع شهادت سردار سلیمانی، سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و حماسه ۹ دی همزمان شده، ۱۲ همایش در حوزه های مختلف برنامه ریزی شده است.

حجت الاسلام محمد معلم، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: همچنین ۱۰ برنامه شهری تدارک دیده شده که شامل همایش زنان تاثیرگذار متمرکز در موضوع زن و پایداری خانواده با مبنای سیره شهید سلیمانی و حضرت زهرا(س) برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۲ همایش برنامه ریزی شده، در هر کدام از پنج نفر از بانوان تاثیرگذار و موفق جامعه با مجموع ۶۰ نفر در حوزه های مختلف تجلیل می شود که با توجه به نقش و جایگاه بانوان در جامعه دوره آموزشی بانوان تمدن ساز در ۱۰ نقطه شهرستان تشکیل خواهد شد.

حجت الاسلام معلم عنوان کرد: در دوره آموزشی بانوان توانمندساز به الگوگیری از زندگی حضرت زهرا(س)، موضوع خانواده، تحکیم خانواده، همسرداری، فرزندداری، فعالیت های زنان در جامعه همزمان با خانه داری موفق، الگوپذیری دختران امروز از سیره حضرت و سایر موضوعات توسط اساتید مجرب که از خود شهرستان و سایر استان ها دعوت شده اند، مطرح خواهد شد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شیروان با بیان اینکه در این ایام برنامه های متفاوتی هم برای مدارس توسط مدیران اجرا می شود، اضافه کرد: امسال سعی بر این شده تا دهه بصرت که با سه مسئله مهم جامعه متقارن شده شکل ویژه ای داشته باشد و اطلاع رسانی گسترده ای در سطح شهر و روستا انجام شده است.

حجت الاسلام معلم بیان کرد: با ۵۸ مسجد هماهنگی های لازم صورت گرفته تا حلقه های بصیرتی برگزار شود و از جوانان و خصوصا نوجوان دعوت به عمل آید نظرات و دیدگاه های خود را با موضوعات مربوطه بیان کنند.

کد خبر 1741480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha