یادواره شهدای محله کوی فلسطین خرم آباد برگزار می شود

حجت الاسلام کیانی گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی، مراسم یادواره شهدای محله کوی فلسطین و چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در محله کوی فلسطین خرم آباد برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید کیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: این یادواره شهدا به همت پایگاه مقاومت بسیج و با همکاری ارکان فعال در مسجد برگزار می شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دکتر چمران افزود: این یادوره شهدا، با رویکرد فرهنگ ایثار و شهادت و با هدف ترویج فرهنگ جهاد به نسل جدید برگزار می شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی، بیان کرد: برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌های شهدا در اقصی نقاط کشور می‌تواند نقش مهمی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت، ترویج ارزش ها و مقابله با توطئه های دشمنان داشته باشد.

حجت الاسلام کیانی با بیان اینکه شهدا با خون خود درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند، افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید دکتر چمران مسجد الاقصی خرم آباد، اظهار کرد: این یادواره شهدا، روز دوشنبه 11 دی ماه جاری در مسجد الاقصی منطقه کوی فلسطین خرم آباد برگزار می شود.

کد خبر 1741488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha