۹ دی در سایه همراهی امت با ولایت، حماسه شد

حجت‌الاسلام زارعی با بیان اینکه مهمترین و موثرترین عامل بصیرت افزایی پیوند و همراهی با ولایت است، گفت: مردم با بصیرت ۹ دی ۸۸ در سایه ولایت مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند.

حجت الاسلام علیرضا زارعی-امام جمعه بشرویه- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی در راستای فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه اظهار کرد: ۹ دی روز میثاق امت با ولایت و روز بصیرت ملت غیور ایران است.

وی در ادامه بیان کرد: بصیرت در آموزه های دینی و کلام بزرگان همچون چراغی است که در ظلم‌ها و تاریکی‌ها راه و مسیر درست را به انسان نشان می‌دهد که اگر این چراغ نباشد انسان در تاریکی‌ها گرفتار می‌شود.

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه انسان‌های بصیر هیچ گاه گرفتار شبهات و انحرافات فکری نمی‌شوند، افزود: عوامل مهمی باعث بصیرت افزایی انسان می‌شود شاید بتوان گفت مهمترین و موثرترین عامل بصیرت افزایی پیوند و همراهی با ولایت است که مهم ترین رکن و اساس نظام اسلامی محسوب می شود.

امام جمعه بشرویه در خصوص علت اینکه ۹ دی تبدیل به یک جریان حماسه ساز شد، گفت: علتش همین همراهی و میثاق امت با ولایت بود که مردم با بصیرت و آگاهی و در سایه ولایت مشت محکمی بر دهان فتنه گران زدند و طومار چند ماه فتنه را در هم پیچیدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از ۹ دی ۸۸ دشمن به دنبال نقشه ها و توطئه های جدید در ایجاد آشوب و فتنه کرده و گرامی داشتن ۹ دی و تبیین ابعاد و اهداف فتنه ۸۸ در خنثی کردن توطئه های دشمن بسیار موثر است.

کد خبر 1741489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha