روز ماندگار ۹ دی هرگز از حافظه تاریخ پاک نمی شود

فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در پیامی اعلام کردند: روز ماندگار ۹ دی، یکی از تاریخی ترین روزهای کشور عزیزمان است تا حماسه ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند، هرگز از حافظه تاریخ پاک نشود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان، در متن پیام سردار علی ملک شاهکوهی و حجت الاسلام و المسلمین عبدالعلی ایمانی که به مناسبت گرامیداشت ۹ دی صادر شده، آمده است: یوم الله نهم دی ماه که به درستی روز بصیرت نام گرفته یادآور ایامی است که مردم در اوج فتنه سال ۸۸ و خواب غفلت برخی خواص بی بصیرت، به جهانیان ثابت کردند انقلاب اسلامی مردمی ترین انقلاب تاریخ است و آسیب نمی بیند.

یقینا خالق حماسه ماندگار ۹ دی ماه، ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی، موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه با بصیرت انقلابی، بزرگترین و پیچیده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند.

این روز ماندگار یکی از تاریخی ترین روزهای کشور عزیزمان است تا حماسه ای که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند، هرگز از حافظه تاریخ پاک نشود.

اینجانبان ضمن تبریک این روز فرخنده به آحاد پاسداران، بسیجیان و مردم شهیدپرور استان گلستان، آرزوی سلامتی و توفیق و عزت روز افزون آنان را در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب از خداوند سبحان خواستاریم.

کد خبر 1741506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha