تلاش برای تقویت طلاب در مباحث کاربردی و مهارتی در امر تبلیغ

حجت الاسلام اسدی گفت: مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس در صدد است تا طلاب سطح استان را در مباحث آموزش کاربردی و مهارتی در امر تبلیغ و... مجهز سازد تا گامی با قدرت در مسیر رسیدن به اهداف حوزه های علمیه بردارند.

حجت الاسلام احسان اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس گفت: آموزش هر علمی که مفید باشد، ارزشمند است، ولی ارزش تمام علوم یکسان نیست.

نماینده مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه فارس با اشاره به اینکه ارزش علم دین با سایر علوم، قابل مقایسه نیست، افزود: آموزش احکام و معارف دینی، مقدمه و شرط لازم رهایی انسان از آتش جهنم و رسیدن به سعادت ابدی است؛ از این رو در سیره معصومان علیهم السلام نیز به آن ارزش فراوان داده شده است.

وی با بیان اینکه آموزش در روایات، نوعی صدقه، بلکه برترین صدقه ها است، بیان کرد: صدقات افزون بر آثار اخروی،  آثار مادی و معنوی نیز دارند.

حجت الاسلام اسدی به نقش آموزش های کاربردی و مهارتی در تاثیرگذاری طلاب و روحانیون اشاره کرد و اظهار داشت: این آموزش ها در کنار سایر علوم حوزه با برنامه ریزی در مقاطع کوتاه مدت و بلندمدت در سطوح مختلف جامعه می تواند در به ثمر رسیدن اهداف مورد نظر حوزه های علمیه که ارتقای معرفت دینی است، بسیار حائز اهمیت باشد.

وی ادامه داد: مرکز آموزش های کاربردی حوزه علمیه فارس در صدد است تا طلاب سطح استان را در مباحث آموزش کاربردی و مهارتی در امر تبلیغ و... مجهز سازد تا گامی با قدرت در مسیر رسیدن به اهداف حوزه های علمیه بردارند.

نماینده مرکز آموزش های کاربردی و مهارتی حوزه علمیه فارس افتخار ما این است که در استان فارس دارای ظرفیت های بالایی هستیم که در امر آموزش های کاربردی و مهارتی طلاب و مبلغان نقش بسزایی دارند، به نقش و حمایت ائمه جمعه، مدیران مدارس علمیه و معاونین حوزه های علمیه شهرستان ها، به ویژه معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه فارس بویژه معاون تبلیغ اشاره کرد که سبب شده این مرکز در رشد آموزش های کاربردی و مهارتی طلاب استان بسیار خوش درخشد.

وی همچنین از حمایت های بیش از پیش امام جمعه گراش در راستای توجه به آموزش های کاربردی طلاب، نیز قدردانی کرد.

کد خبر 1741509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha