باید در برابر دسیسه های دشمن هوشیار باشیم/ به شاخص های مکتب شهید سلیمانی عمل شود

سردار کریمخانی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین و عمل به شاخص های مکتب شهید سلیمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار احد کریمخانی امروز (شنبه ۹ دی) در تجمع بزرگ مردمی یوم الله نهم دی در مصلی وحدت گرگان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: امروز، ۹ دی حماسه تاریخی و ماندگاری است که در سال ۱۳۸۸ بعد از فتنه غربی آمریکایی که در کشور شکل گرفت، مردم به صحنه آمدند و قیام تاریخی و حادثه مهم را رقم زدند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس و همرزم سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: مردم ولایی شهر گرگان یک روز زودتر به پا خاستند و آبی ریختند بر آتش فتنه ای که ماهها علیه نظام، مقدسات و آزمان های نظام هجمه می‌کردند.

وی با تشکر از مردمی که چنین حماسه های ماندگار تاریخی را خلق می کنند، ادامه داد: در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستیم و رهبر معظم انقلاب فرمودند به این شهید به عنوان یک راه و مکتب نگاه کنیم.

سردار کریمخانی تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند تبیین و عمل به شاخص های مکتب شهید سلیمانی هستیم.

وی گفت: اخلاص، ولایتمداری، شجاعت و مردمداری شهید سلیمانی و شاخصه های دگیری که هر کدام به عنوان یک الگو و نماد برای رفتار و عمل ما مدنظر است که اگر عمل کنیم سرنوشت این شهید که عاقبت بخیری بود نصیب همه ما خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به تبیین حماسه تاریخی ۹ دی و علن به وجود آمدن آن، افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران از زمان شکل گیری شاهد تقابل ۲ جبهه حق و باطل بوده است و جبهه باطل به سرکردگی استکبار و راس آن آمریکای جنایتکار برای سرنگونی انقلاب اسلامی ایران فروگذار نبودند و تلاش کردن تا این نظام را سرنگون کنند.

وی ادامه داد: از اول انقلاب تا کنون هیچ گاه دشمن از طراحی و توطئه علیه انقلاب اسلامی کوتاه نیامده و این روند را ادامه خواهد داد.

کریمخانی با اشاره به نقشه های شوم دشمنان از سال ۱۳۶۵، گفت: یکی از این حوادث فتنه ۸۸ بود که بر مبنای وعده و سخن دروغین ایجاد شد و کشور را به آشوب، اغتشاش و حمله به مقدسات کشاندند و خسارت ۶۳۰ میلیارد ریالی به اموال عمومی وارد شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۶ و ۹۸ نیز فتنه دیگری از سوی دشمنان با هدف سرنگونی نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد و در سال ۱۴۰۱ نیز برای ضربه زدن به نظام اقدام دیگیر را انجام دادند.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس اظهارداشت: دشمن در سال گذشته نیز با سیاه‌نمایی و القای یاس و ناامیدی در جامعه، سلب امنیت از طرفداران نظام، ایجاد آشوب‌های محله‌محور، ایجاد جنگ داخلی و تحریک قومیت‌ها و تجزیه ایران فتنه جدیدی را ایجاد کرد.

وی با اشاره به فعالیت دولت برای پیشرفت کشور، گفت: دشمنان و بدخواهان نظام همه تلاش خود را برای نادیده گرفتن خدمات دولت مردمی و القای یاس و ناامیدی در جامعه به کار گرفته اند تا مردم را ناامید کنند.

کریمخانی تاکید کرد: سرنگونی انقلاب اسلامی یکی از آرزوهای دشمن است که به گور خواهد برد. امروز با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور، افق انقلاب اسلامی روشن است.

وی با اشاره به انتحابات مهم و پیش رو در اسفندماه، گفت: این انتخابات در چهار راهبرد مشارکت، امنیت و سلامت بسیار اهمیت دارد.

کریمخانی افزود: به لطف خدا و با بصیرت همیشگی مردم، اسفندماه امسال هم شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات باشیم تا به همه دنیا ثابت کنیم مردم مثل همیشه پای آرمان‌های نظام ایستاده‌اند.

وی ادامه داد: این مردم ممکن است گلایه و نارضایتی داشته باشند اما به انقلاب و آرمانش هایش پایبند هستند و باید برای حل مشکلات مردم و ترغیب در انتخابات تلاش شود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس با اشاره به عملیات طوفان الاقصی، گفت: این عملیات همه معادلات رژیم صهیونیستی را بر هم زد و تمام اصول دکترین رژیم صهیونیستی از بین رفت.

وی با بیان اینکه امروز مسئله اول دنیا آرمان فلسطین شده است، افزود: این جنایت صهیونیست ها خیزشی در کل دنیا علیهع رژیم صهیونیست ها به وجود آورده و این رژیم غاصب تا کنون هیچ موفقیتی را در میدان به دست نیاورده است.

کریمخانی اظهارداشت: در شرایط و وضعیت کنونی، مقاومت و حماس یک ارتش نیست بلکه توده مردم است.

وی با اشاره به اینکه سرنوشت جنگ کنونی در سرزمین های اشغالی نتیجه ای جز شکست برای صهیونیست ها ندارد، گفت: به فرموده مقام معظم رهبری «دنیای آینده، دنیای فلسطین است» و به فضل پروردگار پیروزی حاصل می شود و نابودی رژیم صهیونیستی حتمی و قطعی است.

کد خبر 1741517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha