فتنه ۸۸ نشان داد نیروی اثرگذار در انقلاب، علیه انقلاب پیشتازی می‌کند

حجت‌الاسلام رضایی فتنه ۸۸ را از ابعاد مختلف بازخوانی و تصریح کرد: این فتنه نشان داد هر نیرویی که در انقلاب اثرگذار است همان نیرو می تواند علیه انقلاب پیشتازی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت‌الاسلام علی رضایی، در اجتماع مردمی سالروز حماسه ۹ دی؛ روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: مردم در ایام الله ۹ دی، با انقلاب و امام‌المسلمین عهد و پیمان مجدد بستند و احساس تکلیف همه اقشار، مردم را در صحنه حاضر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین بصیرت بالا و دفاع از اسلام و انقلاب را باعث حضور گسترده مردم در ۹ دی سال ۸۸ دانست و افزود: باید از حوادث روزگار درس و عبرت گرفت.

وی با بیان اینکه همه دغدغه‌مندان انقلاب در سراسر کشور طی دیروز و امروز در سالگرد این حماسه در صحنه آمدند تا بگویند هنوز هم در صحنه حاضر هستند؛ اظهار کرد: عوامل فتنه ۸۸ با کلمات باطل در چهره زیبا به دنبال جدا کردن امت از امامت و نظام ‌ انقلاب بودند چون می دانند تا امت پشت سر امامت باشد کربلا اتفاق نمی افتد.

حجت‌الاسلام رضایی با افزودن این مطلب که دولت اصلاحات هم با طرح‌های مختلف دنبال جدا کردن امت از امامت بود؛ فتنه ۸۸ را از ابعاد مختلف بازخوانی و تصریح کرد: این فتنه نشان داد هر نیرویی که در انقلاب اثرگذار است همان نیرو می تواند علیه انقلاب پیشتازی کند.

وی اضافه کرد: امروز هم دشمن بنا دارد با روحانیت و عمامه به سرها مقابل نظام بایستد که در آن زمان فتنه ۷۸ را هم مجمع روحانیت مبارز شروع کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنایت امام زمان و رهبری امام المسلمین و مردم فهیم و بابصیرت و مومن و ایثارگر را مانع از موفقیت دشمنان نظام دانست که بتوانند کاری انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ بعضی داخلی‌ها مهره آمریکا و بعضی خواص از انقلاب جدا شدند؛ روز میثاق امت با ولایت را فرصتی برای جهاد تبیین دانست و اظهار کرد: فتنه‌گران سه نشانه دارند مشهوریت، محبوبیت و غرور و از خودراضی بودن را دارند که کروبی و موسوی اینگونه بودند.

حجت‌الاسلام رضایی در همین بخش از سخنانش خاطرنشان کرد: کسی که مشهور و محبوب باشد اما مطیع امام خود، حاج قاسم و آیت‌الله رئیسی و شهید باهنر و... می‌شود.

وی با نام بردن از کسانی که نامه بدون سلام به امام خامنه‌ای نوشتند؛ گفت: این کارها جزا و کیفر دارد و همین‌ها بودند که سه ماه قبل از انتخابات ۸۸ بذر ناامیدی پاشیده و پیشنهاد تشکیل کمیته صیانت از آراء دادند زیرا مردم را برای کودتای مخملی آماده می کردند.

حجت‌الاسلام رضایی با اشاره به بالاترین میزان مشارکت مردم در انتخابات دوران انقلاب در سال ۸۸ گفت: اما پیاده‌نظام‌های انقلاب کاری کردند که بدترین تحریم‌ها علیه ما استفاده شد.

وی در پایان با بیان اینکه این تجمع برای حمایت از غزه هم هست و ما امروز غصه‌دار غزه هستیم که شب و روز آن را می‌کوبند؛ گفت: اگر غزه با عزت بیرون بیاید آبرویی برای آمریکا و اسرائیل و... باقی نمی‌ماند.

کد خبر 1741521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha