۵۲۰ فعال مساجد منتخب خراسان جنوبی تجلیل شدند

در اولین آیین تکریم ارکان و فعالان مساجد خراسان جنوبی، ۵۰۰ فعال مساجد منتخب و ۲۰ نفر از عوامل مؤثر مساجد برتر در سطح استان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، اولین آیین تکریم ارکان و فعالان مساجد خراسان جنوبی با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و استاندار و جمعی از اقشار مختلف مردم در حسینیه جماران برگزار شد.

 این مراسم با هدف هم افزایی در راستای اعتلای مساجد، شناسایی و انتشار الگوهای موفق و برتر، ایجاد تبادل تجربه بین خادمین و ارکان مساجد، ارتقاء سطح هماهنگی‌ها بین ارکان مساجد برگزار شد و ۵۰۰ فعال مساجد منتخب استان و ۲۰ نفر از عوامل مؤثر مساجد برتر در سطح استان تجلیل شدند.

سردار محمدرضا مهدوی- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در حوزه قرارگاه محرومیت‌‍‌زدایی توجه ویژه‌ای به خراسان جنوبی شده‌ و حرکت‌های خوبی در این حوزه انجام شده‌ است.

وی بیان کرد: در زمینه محرومیت‌زدایی با پشتبانی مرکز اقدامات خوبی را در خراسان جنوبی رقم زده‌ایم.

سردار علیرضا یوسفی، جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان‌جنوبی هم در ادامه اظهار کرد: در عمر ۴۴ ساله‌ای که از انقلاب اسلامی می‌گذرد نقش مسجد به عنوان سنگر بر کسی پوشیده نیست.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از مساجد شروع شد و تدوام یافت، گفت: جوانان عزیز و برومند مسجدی بودند که در هشت دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت(ع)، محرومیت‌زدایی و صحنه‌های مختلف انقلاب نقش ایفا کردند.

وی بیان کرد: باید جایگاه مسجد به عنوان سنگر در بین ما احترام داشته باشد و امامان جماعت و ارکان مسجد به عنوان محور نقش خود را در محله اسلامی ایفا کنند.

کد خبر 1741524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha