پشتیبانی مردم از انقلاب خنثی کننده توطئه های دشمنان است

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر با اشاره به حضور همیشه در صحنه مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب، گفت: مردم با حضور خود در صحنه های انقلاب اعلام می کنند که پشت انقلاب و ولایت ایستاده اند و اجازه ضربه زدن دشمن به ریشه انقلاب را نمی‌دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین طیبی‌فر، امروز(۹ دی)، در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی در مصلی الغدیر خرم آباد با اشاره به اینکه تاکنون ۳ انقلاب اسلامی را طی کرده‌ایم، اظهارداشت: انقلاب اول در ۲۲ بهمن که کمر دشمنان را شکست، دومین انقلاب تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط مردم و سوم توطئه‌ها و فتنه‌هایی بود که پس از پیروزی در ۲۲ بهمن توسط استکبار جهانی با هنرپیشه‌های داخلی و خارجی در سال ۷۸ و ۸۸ فتنه را به وجود آورد.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه های دشمن در فتنه ۸۸ افزود: فتنه ۸۸، پروژه طراحی شده ماه‌ها قبل از وقوع بود.

وی ادامه داد: فتنه، هوا را غبارآلود و تشخیص حق و باطل را سخت می‌کند و اما انسان بصیر و ولایت‌مدار در این لحظات غبارآلود مسیر را گم نمی‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر بیان کرد: این طرز و فکر فتنه از بین نمی‌رود و بعد از سال ۸۸ با شیوه‌های جدیدی از فتنه در کشور مواجه بودیم، تاکید کرد: باید طرز تفکر فتنه‌گران را بشناسیم.

وی با اشاره به اینکه تفکر غربی داشتن و زندگی به سبک غربی در دیدگاه عناصر اصلی فتنه‌گران سال ۸۸ وجود داشت، ادامه داد: برخی فتنه‌گران با حاکمیت اسلام مشکل داشتند،  همین اکنون نیز بدنبال دیدگاه لیبرال دموکرات در کشور هستند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی بیان کرد: در این روز ملت و امت اسلامی حرکتی را آغاز کردند که تمام توطئه‌ها، طراحی‌ها و پشتیبانی‌ها از ناحیه استکبار جهانی و ایادی آن را خنثی نمود.

وی با اشاره به صبوری ملت در برابر فتنه گران و فرصت ۸ ماهه ای که به آنان داده شد، یادآور شد: ملت هوشیار و ولایت‌مدار متوجه شد که فتنه‌گران با اساس دین و انقلاب و شهدا مشکل دارند و سرانجام ملت یکپارچه خروشید و انقلاب سوم را شکل دادند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طیبی‌فر در ادامه با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری از امتی مانند امت اسلام خواسته همه انسان‌ها است، تاکید کرد: ۹ دی لیله القدر انقلاب است که از هزار ماه برای فهم مردم ارزشش بیشتر است.

وی ۹ دی را روز میثاق با ولایت خواند و گفت: ولایتمدار وابستگی فکری و عملی به ولایت دارد و جامعه ولایتمدار یعنی جامعه‌ای که رهبر انقلاب را مرکز فرماندهی می‌داند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با بیان اینکه فهم مواضع مقام معظم رهبری، باور به سخنان معظم‌اله و تبعیت  از شاخصه‌های ولایتمداری است، گفت: امت هوشیار، بیدار و بصیر تحت هدایت رهبری ایستاده‌اند و با وجود هزینه‌های بسیار و توطئه‌های متعدد همچنان پشت سر رهبری در کنار انقلاب مانده‌ و می‌مانند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر بیان کرد: انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب نبوی بوده و همیشه پیروز است چرا که خدا اراده کرده مومنین بر روی زمین حاکمیت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: ولایتمداری در فکر و عمل از شاخصه‌های شهید سلیمانی است.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: امروز همه آمده‌ایم که با عمل خود بگوییم حامی انقلاب هستیم و اجازه ضربه زدن دشمن به ریشه انقلاب را نمی‌دهیم و مردم با حضور حداکثری در انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد.

کد خبر 1741547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha