رئیس ستاد ۹ دی کشور:

حماسه ۹ دی حقیقتی تاریخی، اثرگذار و جریان ساز است

امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند جهاد امیدآفرینی هستیم
حماسه ۹ دی حقیقتی تاریخی، اثرگذار و جریان ساز است

نائینی با اشاره به اینکه حقیقت بالندگی و عظمت این روز حماسی فراموش شدنی نیست چرا که بیانگر حماسه مردم و اثرگذاری آنان در تاریخ کشور است گفت: حماسه ۹ دی پدیده ای اثرگذار و تاریخ ساز است و فراموش نشدنی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، محمدعلی نائینی با حضور در آیین راهپیمایی ۹ دی که شنبه ۹ دی در مصلی امام خمینی(ره) کرج برپا شد گفت: حماسه ۹ دی تاریخ ساز، موثر و الهام بخش بود.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: حقیقت بالندگی و عظمت این روز حماسی فراموش شدنی نیست چرا که بیانگر حماسه مردم و اثرگذاری آنان در تاریخ کشور است.

به گفته وی، هفته بصیرت با نام شهید حاج قاسم سلیمانی گره خورده است به ویژه آنکه این ایام مصادف با شهادت شهید رضی موسوی، فرمانده پشتیبانی جبهه مقاومت در سوریه است.

نائینی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در جریان دوران جنگ سرد در حالی به پیروزی رشد که تفکر نفوذ و تجزیه طلبی ایران حاکم بود؛ هژمونی اسرائیل در غرب آسیا به واسطه پهلوی در این سرزمین ریشه دوانده بود و انقلاب اسلامی این ریشه را از بین برد.

وی با اشاره به اهمیت قدرت نمایی و تصرف اراضی کشورهای منطقه توسط ایادی استکبار به ویژه اسرائیل توضیح داد: فتنه سال ۸۸ با هدف قدرت سازی دشمنان در ایران طرح ریزی شده بود تا به این وسیله بار دیگر استکبار به سلطه برسد.

وی با ضروری خواندن اهمیت جهاد امیدآفرینی و مقاومت برای نابودی توطئه دشمنان توضیح داد: آنچه دشمنان به دنبال آن بودند، بی ثباتی ایران و سلطه بر این خاک است، آنان در سال ۸۸ سلامت انتخابات را با اردوکشی های خیابانی برهم زدند و آن را نشانه گرفتند.

نائینی تصریح کرد: استکبار در جریان برنامه های متعدد خود برای نابودی انقلاب به دنبال حربه های مختلف است و امروز در جریان برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی، بار دیگر عزم خود را جزم کرده است.  

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: مردم آگاه، بصیر، مومن و انقلابی ایران می دانند که در جریان نشانه روی دشمن نسبت به انتخابات باید با حضور پرشور خود پاسخ یاوه گویی دشمنان و ایادی آنان را دهند.  

گفتنی است در پایان آیین راهپیمایی مردم کرج که از میدان توحید آغاز و تا پایان مصلی امام خمینی(ره) ادامه یافت قطعنامه ای علیه جنایات استکبار به سرکردگی اسرائیل غاصب و آمریکا قرائت و امضاء شد.  

کد خبر 1741557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha