طنین نوای «الله اکبر» در مرکز تجارت جهانی نیویورک

نوای «الله اکبر» در مرکز تجارت جهانی نیویورک در حمایت از فلسطین طنین انداز شد و تظاهرکنندگان سیاست دولت آمریکا را در قبال مسئله فلسطین و جنایات صهیونیست‌ها محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از القدس العربی، درحالی صدها تظاهرکننده آمریکا به سمت مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک حرکت کردند که با در دست داشتن پلاکاردهایی در محکومیت حمایت «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا از رژیم صهیونیستی، شعار «الله اکبر» و «فلسطین آزاد» سرمی دادند.

گروهی از معترضان ورودی ساختمان مرکز تجارت جهانی را بستند و گروهی دیگر به سمت شهرداری و پارک زوکاتی در نزدیکی وال استریت راهپیمایی کردند.

این تظاهرات به عنوان بخشی از اعتراض‌های شهرنیویورک به خاطر فلسطین برگزار شد؛ از آغاز جنگ اسرائیل علیه نوار غزه در این شهر وسراسر آمریکا تظاهرات‌ها و اعتراض‌های بسیاری در محکومیت سیاست دولت بایدن و حمایت از فلسطین برگزار شده است.

نوای«الله اکبر» در مرکز تجارت جهانی نیویورک در حمایت از فلسطین

در تظاهرات پنجشنبه گذشته، تظاهرکنندگان در همبستگی با فلسطینی‌ها صحنه‌های نمادینی از کریسمس را در نزدیکی مرکز روکرفیلر خلق کردند که غرق در خون است. تظاهرکنندگان شعارهایی سردادند که «کریسمس اینجا لغو است».

برهمین اساس، پلیس تعدادی از معترضان را دستگیر کرده است.

در همین حال، صاحب یک رستوران فلسطینی در نیویورک پس از افتتاح رستوان جدیدش در این شهر و نامیدن بخش غذاهای دریایی به «از رودخانه تا دریا»(من النهر إلی البحر) نامه تهدیدآمیز دریافت کرده است.

العنانی و آیات مسعود در اوایل این ماه در دیتماس پارک در منطقه بروکلین رستوران جدید خود را به نام «آیات» افتتاح کردند.

العنانی به روزنامه نگاران گفت: عبارت از «رودخانه تا دریا» خواهان خشونت نیست، بلکه دعوت ساده‌ای برای پایان اشغالگری و آزادی فلسطینی‌هاست.

نوای«الله اکبر» در مرکز تجارت جهانی نیویورک در حمایت از فلسطین

وی گفت: او و همسر بیش از ۵۰ پیام تهدید و نفرت دریافت کرده است،اما خوشبختانه پلیس سه نفر را که مسئول این تهدیدات بودند، دستگیر کرده است.

العنانی گفت: شخصی پیام الکترونیکی به صفحه ما فرستاده و گفته است: ما یهودیان شما را نابود خواهیم کرد. فلسطین وجود ندارد. از رودخانه تا دریا ۱۰۰ درصد برای اسرائیل خواهد بود وفلسطینی ها باید کشته شوند.

کد خبر 1741558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha