افراد با بصیرت هیچ وقت دچار گمراهی نمی شوند

حجت الاسلام ایمانی گفت: افراد با بصیرت می توانند در مسیر حق گام بردارند و هیچ وقت در عرصه های دینی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی دچار گمراهی نمی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت‌الاسلام عبدالعلی ایمانی امروز (شنبه ۹ دی) در اجتماع بزرگ نهم دی مردم گنبدکاووس در محل مسجد قائمیه گفت: مردم جمهوری اسلامی ایران مثل همیشه با بصیرت دینی، سیاسی و اجتماعی خود درست را از غلط تشخیص می دهند و با اقتدار در مقابل تمام توطئه های استکبار جهانی می ایستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود: افراد با بصیرت می توانند در مسیر حق گام بردارند و هیچ وقت در عرصه های دینی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی دچار گمراهی نمی شوند.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان قسم خورده تمام تلاش خود را برای خدشه زدن به ارزش های دینی و الهی مردم به کار گرفتند و توطئه های مختلفی را بر علیه کشور انجام دادند که فتنه سال ۸۸ یکی از این نقشه های شوم آنان بوده است.

حجت الاسلام ایمانی گفت: مردم ولایی و با بصیرت ایران در حمایت از ولایت فقیه و محکومیت این فتنه در خیابان ها حضور یافته و با حضور میلیونی حماسه ۹ دی را خلق کردند.

وی با اشاره به نامگذاری ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، افزود: مردم بصیر ایران اسلامی در همه صحنه ها برای دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نینوا گلستان ادامه داد: کم اهمیت جلوه دادن انتخابات پیش رو و عدم حضور مردم در پای صندوق های رای یکی دیگر از دسیسه های دشمن در انتخابات اسفندماه است اما ملت ایران با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان دشمنان خواهد زد.

کد خبر 1741597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha