خروش مردم توطئه های دشمنان را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب خنثی کرد

حجت الاسلام جلیلیان گفت: خروش ملت ایران برای تجدید میثاق با ولایت در حماسه ۹دی توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب را خنثی و دشمنان را مایوس کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، بصیرت نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ یکی از حماسه های به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد، روزی که ملّت ایران با حضوری آگاهانه و مقتدرانه به بیعتی دوباره با آرمان‌های امام  و رهبری رفتند تا درنتیجه آن تمام تلاش های دشمنانه برای ضربه به نظام و انقلاب نقش بر آب شود.   حماسه ای که به فرموده مقام معظم رهبری نمایش بصیرت و هوشیاری مردم مؤمن و غیرتمند ایران بود و محاسبات دشمن را به هم ریخت.

روز عاشورای حسینی روزهای غم انگیزی برای ملت ایران رقم خورد و همین موضوع باعث لبریز شدن صبر ملت مسلمان ایران و در نهایت انفجار خیره کننده مردم  و حضور آنها در صحنه از هر طیف و قشری شد. سیاسی و غیر سیاسی، حزب اللهی و غیر حزب اللهی و حتی  کسانی که اندکی شور حسینی و سیاسی و ملی داشتند همه به صحنه آمدند  تا با برپایی حماسه ۹ دی جلوی چنین اقدامات و حرکت‌های هنجار شکنانه‌ای بایستند و اعلام کنند که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته بندی‌های سیاسی و مشکلات و کاستی‌های ریز و درشت  در کشور، در پایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با هیچ کسی تعارف ندارند.

حماسه ۹ دی تودهنی بزرگی به دشمنان نظام زد

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز شنبه ۹ دی ماه در سالگرد حماسه عظیم و مردمی نهم دیماه۸۸،   همایش و گردهمایی مردم فهیم ولایتمدار کرمانشاه  که با شعار محوری  "نهم دیماه، بازخوانی فتنه های آمریکایی صهیونیستی"  (۹ دی) در محل حسینیه ثارالله (ع) سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه  با حضور اقشار مختلف برگزار شد، گفت: در فتنه سال ۱۳۸۸ دشمنان به این واقعیت رسیده بودند که اگر نقطه اتصال امام و امت را قطع کنند، نظام ناکارآمد شده و از بین می‌رود. آنها می‌دانستند که ملت بدون امام ملت بدون خطر و شکست‌پذیر است و امام بدون ملت هم نمی تواند کاری انجام دهد.

خروش مردم توطئه های دشمنان را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب خنثی کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: دشمنان توهم موفقیت در جدایی ملت و امام را داشتند که حماسه ۹ دی تودهنی بزرگی به آنها زد و مردم بار دیگر به ندای رهبر خود لبیک گفته و خشم نهفته خود را نسبت به فتنه گران اعلام کردند.

وی خاطر نشان کرد: در سایه ولایتمداری مسلمانان به وحدت و عزت دست پیدا خواهند کرد، کما اینکه در مکتب حاج قاسم هم ولایتمداری و بصیرت موج می‌زند.

حجت الاسلام جلیلیان اظهار کرد: هوشمندی و بصیرت مردم ولایی ایران اسلامی یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در خاموش کردن فتنه‌ها بود که ملت ایران اسلامی در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب هرجا نیاز بوده در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب حضور به موقع و با بصیرت داشته‌اند و با حضور خود دشمنان را در رسیدن به اهدافشان برای نابودی اسلام و انقلاب ناکام گذاشته‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت : مردم درروز ۹ دی  یال ۸۸ با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها می‌ایستند و با دشمن مقابله می کنند لذا حماسه ۹ دی در پی روشن گری های صورت گرفته نسبت به چهره واقعی فتنه گران رخ داد و اگر بخواهیم در جامعه این بصیرت زایی ادامه داشته باشد باید به دو روش "روشنگری علمی" و "رفتار حکیمانه همراه با بصیرت" پیش برویم.

خروش مردم توطئه های دشمنان را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب خنثی کرد

وی تاکید کرد: هرچند مردم ایران مشکلات زیادی دارند، اما وقتی پای دین و رهبری وسط بیاید حاضرند هزینه بدهند و از ارزش های خود دفاع وجان خود را فدا کنند لذا این منش مردم ایران برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است. مکتبی که تربیت شده آن امثال شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی است، مکتبی که بر عقلانیت، معنویت و عدالت تاکید داشته و خروجی آن بصیرت، استقامت و سرسپردگی به ولایت می شود.

 حماسه عظیم ۹ دی موجب برچیده شدن فتنه بزرگ سال ۱۳۸۸ شد

در ادامه مراسم چهاردهمین سالگرد حماسه بزرگ ۹ دی که امروز (۹ دی) در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد، حجت الاسلام مهدی عبدی ، گفت: ملت ایران در روز ۹ دی ماه سال ۸۸ با خلق حماسه ای بزرگ برای چندمین بار اثبات کردند که در پای علم ولایت و دفاع از ارزشهای انقلاب  در برخورد با عناصر فتنه گر و انحرافی وعوامل پشتیبانی کننده  آنها در خارج از کشور ایستاده و می ایستند و برای اعتلای دین مبین اسلام یکبار دیگر مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی خواهند زد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه افزود: فتنه گران و دشمنان انقلاب به سرکردگی آمریکا و انگلیس به بهانه و با رمز تقلب در انتخابات تلاش کردند نظام اسلامی را دچار چالش کنند اما توجه به منویات رهبری و وحدت مردم تمامی توطئه های آنان را خنثی کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این روز میلیون ها نفر در سراسر کشور به خیابان آمدند تا خشم خود را نسبت به فتنه گران و حمایت خود را از انقلاب و ولایت فقیه نشان دهند و همین حضور و همین حماسه فتنه سال ۱۳۸۸ را خاموش کرد و مردم کرمانشاه هم روز قبل از ۹ دی، یعنی هشتم دی‌ماه همان سال به خیابان ها ریخته و خشم خود را نسبت به فتنه گران اعلام کردند و نقش مهمی در خاموش کردن فتنه در استان داشتند.

خروش مردم توطئه های دشمنان را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب خنثی کرد

حجت الاسلام عبدی اظهار کرد:۹ دی روز تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره)، ارزش های انقلاب اسلامی و همچنین تجدید بیعت با ولایت فقیه است که به صورت خودجوش توسط مردم انقلابی و ولایتمدارایران اسلامی برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: باید شاکر این باشیم که در حکومت اسلامی که خون پاک هزاران شهید پای آن ریخته شده زندگی می کنیم و در شرایطی هستیم که امام عادل بر جامعه حکومت می کند و اگر قدردان این نعمت نباشیم قطعا گرفتار می شویم و به جای امام عادل باید منتظر داعش، اسراییل کودک کش یا آمریکای جنایتکار باشیم لذا همین شکرگذاری نعمت حکومت اسلامی و ولایت فقیه موجب می شود به یاری خداوند در آینده‌ای نزدیک این پرچم به دست صاحب اصلی آن یعنی امام زمان(عج) برسد.

گفتنی است، در ادامه با قرائت قطعنامه‌ای، جنایت اسرائیل قاصب و کودک‌کش را محکوم کردن و با شعار «الله اکبر» و «مرگ بر اسرائیل»، توقف جنایت در غزه را خواستار شدند.

کد خبر 1741606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha