امتناع چاپخانه آمریکایی از چاپ بنرهای حمایت از فلسطین جنجال‌برانگیز شد

دفتر مریلند شورای روابط اسلامی-آمریکایی، بزرگترین سازمان حقوق مدنی و مدافع مسلمانان در آمریکا از شرکت «ویستاپرینت» به دلیل امتناع از چاپ بنرهای حمایت از حقوق بشر فلسطین، شکایت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « cair»، دفتر مریلند شورای روابط اسلامی-آمریکایی، بزرگترین سازمان حقوق مدنی و مدافع مسلمانان در آمریکا از شرکت «ویستاپرینت» به دلیل امتناع از چاپ بنرهای حمایت از حقوق بشر فلسطین، شکایت کرد.

این شورا پس از ارسال بنرهای «فلسطین آزاد» و  «#آتش بس» برای چاپ به «ویستاپرینت» ایمیلی دریافت کرد که در آن نوشته شده بود: ما تصمیم گرفته ایم که این مطالب را چاپ نکنیم.

این بنرها با نشان‌های شوراس روابط اسلامی-آمریکایی و تعدادی دیگر از سازمان‌های بین‌ادیانی، قرار بود در مراسم آگاهی‌بخشی و تظاهرات ۱۰ ژانویه برای قربانیان نسل‌کشی مردم غزه به دست رژیم صهیونیستی استفاده شوند.

زینب چاودری، مدیر دفتر شورای روابط اسلامی-آمریکایی در مریلند در نامه ای به «ویستاپرینت» نوشت:د این اقدام شما بسیار ناامیدکننده و نگران‌کننده است.

 وی افزود: شرکت‌ها اصولا دستورالعمل‌هایی برای اطمینان از اقدامات تجاری مسئولانه دارند و من علاقه مند به درک این موضوع هستم که «ویستاپرینت» چرا تعادل بین خط مشی‌های شرکتی و طیف متنوعی از دیدگاه های مشتریان خود را حفظ می کند.

چاودری گفت: ویستاپرینت خود را به عنوان یک ارائه دهنده خدمات قابل اعتماد و مشتری مدار معرفی می کند؛ من به دنبال توضیحی برای امتناع شرکت شما از چاپ بنرهای مدافع حقوق بشر فلسطین و همچنین سیاست ها و دستورالعمل های شما در مورد انکار خدمات برای سفارش های تایید شده هستم.

مدیر دفتر شورای روابط اسلامی-آمریکایی در مریلند ادامه داد: تا زمانی که این موضوع حل نشود، مشکل میان ا و ویستاپرینت باقی خواهد ماند؛ ما کارهای خود را به شرکتی که ارزش های اساسی آزادی بیان و قداست زندگی بیگناهان از جمله فلسطینی‌ها را منعکس نمی کند،نمی‌دهیم.

شورای روابط اسلامی-آمریکایی مستقر در واشنگتن اخیرا داده های حقوق مدنی جدیدی را منتشر کرده است که نشان می دهد طی ۵۷ روز گذشته در بحبوحه موج مداوم نفرت ضد مسلمانان و ضد فلسطینی‌ها، دو هزار و ۱۷۱ شکایت دریافت کرده است.

این سازمان همچنین مقاله جدیدی در مورد وضعیت اسلام هراسی در جریان حملات مداوم دولت راست افراطی اسرائیل علیه فلسطینی‌ها در غزه منتشر کرده است.

کد خبر 1741607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha