۹ دی نماد وحدت، همبستگی و حمایت از ولایت فقیه است

حیدری گفت: ۹ دی نماد وحدت و همبستگی، بصیرت و زمان‌شناسی و حمایت از ولایت فقیه و دفاع از تمامی آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی می‌باشد.

علی‌رضا حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت حماسه ۹ دی و حضور پرشور مردم در اجتماعات، گفت: دشمنان در تصور و خیال خام خود با ورود تعدادی معاند و ضدانقلاب به کف خیابان، قصد ساقط کردن نظام را داشتند که مردم با حماسه بسیار عظیمی که آفریدند نشان دادند که همچنان پای این نظام و انقلاب هستند و مدافع خون شهدای عزیز هستند.

فرماندار پاوه افزود:نظام اسلامی ما دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی زیادی دارد و اکنون دشمنان برنامه دارد که انتخابات پیش رو کمرنگ برگزار شود، ولی ملت ما گوش به فرمان امام خامنه ای با مشارکت گسترده خود یکبار دیگر مهر تأیید بر نظام مقدس جمهوری اسلامی می زنند و نقشه های دشمنان را نقش برآب می کنند.

وی خاطر نشان کرد:این هتک حرمت به عاشورا و عزاداران حسینی، مردم ایران را خشمگین، نگران و چشمشان را گریان کرد و ۹ دی ماه را به حماسه ای بی بدیل در تاریخ انقلاب  مبدل کرد و سبب شد مردم در حمایت از ولایت و مقام معظّم رهبری باری دیگر برای حرکتی عظیم به صحنه بیایند و دست در دست هم علیه تمام آنهایی که شعائر دینی و اعتقادات آنها را به سخره گرفته بودند متحد شوند تا دنیا بار دیگر ببیند ملت ایران تمام قد پای نظام و انقلابشان مانده اند.

حیدری تصریح کرد: حماسه ۹ دی روز تجدید میثاق امت با ولایت است که در این روز استکبار از شکستن هیمنه، وحدت و مقاومت مردم ایران ناامید شدند و این حماسه نشان داد مردم در هر شرایط سخت و وضعیت نامناسبی پشت نظام مقدس و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و این ناامیدی دشمن است.

فرماندار پاوه با بیان اینکه دشمن تصور می کرد با به شهادت رساندن حاج قاسم، جریان مقاومت ناکام خواهد ماند، اظهار کرد: اما دیدیم که شهادت حاج قاسم خود یک حماسه شد حماسه‌ای که هم ایران و هم دنیا را تکان داد.

حیدری گفت:دشمن فکر می‌کرد که با ایجاد فتنه، توطئه و تفرقه واقعا کاری خواهد کرد که حضور مردم در مناسبت‌ها کمرنگ شود، اما مردم بصیر و ولایت‌مدار ایران اسلامی علی‌رغم همه فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان با هوشیاری و با عزت و اقتدار نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب هستند.

وی در پایان گفت:نهم دی‌ماه به عنوان روز بصیرت، حماسه و میثاق مردم با ولایت ثبت و ضبط شده چون در شرایطی بودیم که دشمن لحظه به لحظه بر فشارها و توطئه‌های خود اضافه می‌کرد و خشونت‌های متعددی را رواج و یک سری آموزش‌هایی را در کف خیابان ارائه می‌داد و بر توطئه‌های خود می‌افزود که صبر مردم لبریز شد و مردم به صورت خودجوش ورود پیدا کردند و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفته سراسر ایران اسلامی یکپارچه حضور و خروش مردم علیه اغتشاشگران شروع شد.

کد خبر 1741626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha