تلاش برخی افراد برای مطرح کردن فتنه 88 به عنوان اختلاف سلیقه‌ دو حزب سیاسی

نماینده مجلس شورای اسلامی قصه سال ۸۸ را مقدمه‌ای برای فهم ذیل مقدمه وسیع دانست و گفت: برخی تلاش می کنند تا این فتنه را در حد اختلاف سلیقه‌ دو حزب سیاسی پایین بیاورند، اما این طور نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «احد آزادی خواه» امروز در تجمع باشکوه مردم شهر یاسوج که به مناسبت گرامی داشت روز بصیرت، تجدید میثاق امت با ولایت در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان نمی‌توانند وحدت مردم را ببیند و با فتنه‌های متوالی به دنبال خدشه دار کردن این وحدت هستند.

نماینده مردم شهرستان ملایر استان همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک عالم دینی در کشور آفریقا فوج فوج مسلمان شیعه را تحویل جامعه می‌دهد، اما دشمنانی نیز وجود دارد که پیشرفت و آرامش مسلمانان را برنمی‌تابند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان امنیت بلاد اسلامی و وحدت قوی که میان آن‌ها وجود دارد را نمی‌توانند ببینند، خطاب به مؤمنین، متنفذین و ریش سفیدان، افزود: یادتان می‌آید زمانی شما در این کشور چگونه بودید و به چه جایگاهی رسیدید؟.

حجت الاسلام آزادی خواه ادامه داد: در گذشته سربازان شاهنشاهی برای پیدا کردن سرباز فراری یا غایب به روستاها می‌رفتند، فحاشی و بددهنی می‌کردند، به دروغ از حقوق سخن می‌گفتند، اما خود حقوق مردم را رعایت نمی‌کردند.

نماینده مردم شهرستان ملایر استان همدان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صدام سکونت‌هایی که کودکان و زنان در آنجا بودند در دهه ۵۰ و ۶۰ بمباران می‌کرد، به خاک و خون کشیدن بی‌گناهان در جنگ را به یادآورید.

وی با اشاره به اینکه نباید فراموش کنیم که امروز شما مردم سد صقیلی در مقابل این جریان فتنه‌انگیز شدید، ادامه داد: این جریان با شعار دروغین حقوق بشر سعی در فریب مردم داشتند، اما در نهایت مردم بابصیرت ایران به میدان آمدند و نقشه‌های دشمن خنثی شد.

حجت الاسلام آزادی خواه اقدامات بی‌نظیر ارتش، بسیج و نیروی انتظامی در هنگام حوادثی مانند سیل که تمام تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم انجام دادند را یادآور شد و گفت: دشمنان قدر این نعمت‌ها را خوب می‌فهمند، برای همین اجازه نمی دهند مزه و طعم آن به کام مردم ایران بنشیند.

نماینده مردم شهرستان ملایر استان همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه قصه سال ۸۸ مقدمه‌ای برای فهم یک ذیل مقدمه وسیع است، تصریح کرد: برخی می‌خواهند آن جریان را در حد اختلاف سلیقه‌ دو حزب سیاسی پایین بیاورند، اما این طور نیست.

وی تاکید کرد: در کشور ما احزاب سیاسی آزادند که به هر گونه که می‌خواهند موضع بگیرند، صحبت کنند و در راستای با مدیریت کلان کشور بیان راهبردها و استراژیک‌ها عمل کنند.

حجت الاسلام آزادی خواه گفت: پرچم امام حسین (ع) که سال‌ها در روز عاشورا در دستان ما قرار داشت در فتنه ۸۸ زیر پا قرار گرفت و مردم نتوانستند این کار فتنه گران را تحمل کنند.

این نماینده مجلس یادآور شد: در فتنه ۸۸ مهم آن کلام وحی «قرآن» بود، خود را بیمه این کتاب و رحمتی برای مؤمنین می دانستیم، اما آن روز مورد بی‌حرمتی قرار گرفت که نشان‌دهنده توطئه جدی در کار بود.

وی خاطرنشان کرد: نخستین اقدامی که اهل فتنه برای مردم در نظر داشتند «ناامنی» بود که اگر به سرانجام می‌رسید، هیچ کدام درامان نبودند.

حجت الاسلام آزادی خواه با اشاره به اینکه در همان زمان طراحی فتنه خاورمیانه بزرگ توسط آمریکا آغاز شد، اظهار کرد: دشمنان می دانستند که اگر کشورهای مسلمان در غرب آسیا و خاورمیانه همدیگر را پیدا کنند و متحد شوند، دست استعمارگران را کوتاه خواهند کرد.

این نماینده مجلس ضمن تاکید بر اینکه دشمنان برای استفاده از نفت و معادن خاورمیانه نقشه‌ها داشتند اما مقام معظم رهبری با همراهی مردم نقشه‌های آنها را خنثی کرد، افزود: در این میان شهید حاج قاسم سلیمانی با تجربه‌ای که در جنگ و دوران دفاع مقدس داشت و با شجاعت خود حوثی‌ها در یمن، حشدالشعبی در عراق، حزب الله لبنان، فاطمیون و زینبیون را از کشورهای مسلمان جمع کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مقاومت مردانه به دل خطر زدند زمانی در سوریه همه بر رفتن بشار اسد مطمئن بودند، اما مقام معظم رهبری که همان ولایت فقیه است خواست که بشار بماند و البته ماند.

کد خبر 1741627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha