۹ دی، روز یاس دشمن و تجلی ماهیت انقلابی ملت است

حجت الاسلام دیلمی گفت: ۹ دی، روز یاس دشمن و تجلی هویت و ماهیت انقلابی یک ملت است اما دشمن هنوز این را دریافت نکرده چون مردم و جوانان ما را خوب نمی شناسد.

حجت‌الاسلام رضا دیلمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: دشمنی طاغوت با جبهه حق و مومنین یک حقیقت است و شناخت این دشمن یک تکلیف همیشگی است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دشمن همانگونه که خداوند می فرماید قلبش پر از کینه و بغض است فرصت طلب است. حریم شکن و لجوج است ایمان به خدا و رسالت ندارد، بهانه تراش و دروغگو و فاسد است.

وی ادامه داد: آمریکا و نظام استکباری مصداق طاغوت و آمریکا، شیطان اعظم است و ما باید دشمن را خوب بشناسیم.

حجت الاسلام دیلمی با بیان اینکه امام راحل از همان روزهای اول انقلاب فرمود آمریکا شیطان بزرگ است و هیچ غلطی هم نمی تواند بکند، گفت: ملت ما هرگز جنایت آمریکا را از ابتدای انقلاب تاکنون در جنگ سخت ونرم فراموش نمی کند.

وی افزود: امام خمینی (ره) فرمودند: اگر ما را تحریم کنید ما فرزند رمضان و اگر ما را تهدید کنید ما فرزند محرم و ملت امام حسین(ع) هستیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارداشت: بعد از حضور مقتدرانه در انتخابات ۸۸ و شکست پروژه ناامیدسازی مردم، آمریکا با رمز تقلب و استفاده از سران فتنه، جریان نفوذ و منافقین تلاش کردند با برخی عناصر فریب خورده شیرینی این حضور با شعور را در کام ملت تلخ کنند اما مردم با حضور به هنگام درصحنه چشم فتنه گران را کور کردند.

وی گفت: با حضور به لحظه و به موقع حماسه ۹ دی و حماسه خلق شد، حماسه ای که از معجزات انقاب اسلامی است و در تاریخ ماندگار شد.

حجت الاسلام دیلمی افزود: بزرگداشت این روز، پاسداشت افتخار یک ملت است که با حضور به هنگام خودش و رصد دقیق مبتنی بر تحرکات دشمن در آزمون دیگر هم حماسه خلق کرد.

وی ادامه داد: ۹ دی، روز یاس دشمن و تجلی هویت و ماهیت انقلابی یک ملت است اما دشمن هنوز این را دریافت نکرده چون مردم و جوانان ما را خوب نمی شناسد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه در این روز ماهیت انقلابی مردم به تصویب کشیده شد، گفت: این روز، روز رسوایی خواص بی بصیرت بود که نتانیاهو آنان را سرمایه های خودش در ایران می داند و این لکه ننگ هیچگاه پاک نخواهد شد.

حجت الاسلام دیلمی افزود: یوم الله ۹ دی، روز به تصویر کشیدن عظمت فرهنگ عاشورایی است که چقدر در جان و دل مردم رسوخ کرده است.

کد خبر 1741641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha