مشکل ترانزیتی ایران و آذربایجان برطرف شد

عباسی با بیان‌اینکه احداث سایت موقت پایانه مرزی از تاکیدات رئیس جمهور بود که امروز نتیجه داد، گفت: با راه‌اندازی این سایت مشکل ترانزیتی بین ایران و آذربایجان برطرف شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اسدالله عباسی امروز(شنبه، ۹ دی) در آیین بهره‌برداری از سایت موقت پایانه و پل روگذر جدید در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در بحث ترانزیت کالا به ویژه صادرات و تقاضاهایی که از روسیه و سایر کشورهای منطقه قفقاز وجود داشت با چالش‌های عمده‌ای به خصوص مسئله ترافیکی در شهر آستارا روبرو بودیم.

استاندار گیلان با بیان‌اینکه برای برطرف شدن این مسئله و چالش با دستور رئیس جمهور ساخت پل و سایت موقت جدید آغاز شد، افزود: ساخت پل و سایت از فروردین سال ۱۴۰۱ آغاز شده بود که امروز پس از بیش از یک و نیم سال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه ان‌شاء‌الله در آینده نزدیک سایت به طور کامل آماده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد،گفت: امروز هم تردد از مسیر جدید در حال انجام است.

عباسی با بیان‌اینکه احداث سایت موقت پایانه مرزی از تاکیدات رئیس جمهور و وعده‌های دولت سیزدهم بود که امروز نتیجه داد، خاطرنشان‌کرد: با راه‌اندازی این سایت مشکل ترانزیتی بین ایران و آذربایجان برطرف شد.

کد خبر 1741646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha